Fantastisk uge - Hvad med jer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.237 visninger
29 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

AnonymMor

Ih ville lige dele min fantastiske uge med jer

På tirsdag kommer min elskede far hjem ( han arbejder udenbys i ca 1 måned+ af gangen )

Torsdag skal vi til kønsccaning og se lille bebs igen og min mor og far skal også med !! min far har ALDRIG prøvet at være til en scanning så det bliver stort hehe

Og lørdag skal min bror og svigerinde GIFTES wee glæder mig så forfærdelig meget til at se dem i kriken osv

hehe andre en mig der går en perfekt uge i møde ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

B&J

den uge lyder meget mere spænde ind min men jeg får altid en fantastisk uge når jeg får en krammer og kys når jeg aflevere min søn og henter ham igen og det samme med kæresten

ellers står den på arbejde og jaa nu må vi se hvad weekenden bringer

idag er den stille og rolig da lille manden har feber men er i godt humør

Anmeld

7. maj 2012

wamse

Jeg skal ikke noget specielt, ikke hvad jeg kan huske ihvertfald

Jeg skal i terapi fredag, og passe min lillebrors hund fredag til lørdag, og lørdag aften tror jeg, at jeg vil en tur i byen

Anmeld

7. maj 2012

FrkZier

Rinepigen skriver:

Ih ville lige dele min fantastiske uge med jer

På tirsdag kommer min elskede far hjem ( han arbejder udenbys i ca 1 måned+ af gangen )

Torsdag skal vi til kønsccaning og se lille bebs igen og min mor og far skal også med !! min far har ALDRIG prøvet at være til en scanning så det bliver stort hehe

Og lørdag skal min bror og svigerinde GIFTES wee glæder mig så forfærdelig meget til at se dem i kriken osv

hehe andre en mig der går en perfekt uge i møde ??

min mor har fødselsdag imorgen - og jeg skal ud og køre på vej for første gang haha.. det nok det mest spændende i min uge

Anmeld

7. maj 2012

Nettemor

Ved ikke hvor meget specielt jeg skal denne uge..

Fredag skal jeg noget som jeg er mega spændt på og mega nerrvøs for. meen det bliver lige holdt semi hemmeligt lidt endnu. Lørdag skal vi en tur til Djurs sommerland

Men min sidste uge var super god.. Først en søndag til konfirmation, så svømmeafslutning mandag. Tirsdag restefest ved svigerinden. Torsdag, hveder hos svigerne, fredag Givskud Zoo, lørdag fødselsdag og søndag ren afslapning Og lige nu for 2 min siden kom min søn med blomster til mig. Godt nok var det mælkebøtte blomster men det var immervæk blomster

Anmeld

7. maj 2012

JH12

Ej det lyder til at blive en hyggelig og spændende uge.. Og kan bare sige GÆLD dig til scanningen, det er helt fantastisk

Jeg skal ikke så meget, har termin i morgen, så håber at denne uge betyder jeg bliver mor

Anmeld

8. maj 2012

AnonymMor

B&J skriver:

den uge lyder meget mere spænde ind min men jeg får altid en fantastisk uge når jeg får en krammer og kys når jeg aflevere min søn og henter ham igen og det samme med kæresten

ellers står den på arbejde og jaa nu må vi se hvad weekenden bringer

idag er den stille og rolig da lille manden har feber men er i godt humør

årh hvor sødt det kunne jeg godt forestille mig

God bedring med manden hehe

Anmeld

8. maj 2012

AnonymMor

wamse skriver:

Jeg skal ikke noget specielt, ikke hvad jeg kan huske ihvertfald

Jeg skal i terapi fredag, og passe min lillebrors hund fredag til lørdag, og lørdag aften tror jeg, at jeg vil en tur i byen

lyder som en fornuftig plan  

Anmeld

8. maj 2012

AnonymMor

FrkZier skriver:

min mor har fødselsdag imorgen - og jeg skal ud og køre på vej for første gang haha.. det nok det mest spændende i min uge

tillykke mid din mor  

Og held og lykke med kørslen

Anmeld

8. maj 2012

B&J

Rinepigen skriver:

årh hvor sødt det kunne jeg godt forestille mig

God bedring med manden hehe

hihihi det var nu vores dreng skrev lille manden...

men det var bare de dumme tænder igen der gav ham feber typsik de er så onde ved ham øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.