Hvordan vil i forstå dette brev

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

quity

Som de andre skriver, så står du som nummer 2 i køen til lejligheden.

Jeg har tidligere fået et lignende brev, bortset fra at der var 10 foran jeg i køen. Da dagen så kom og jeg skulle ringe og få svar, fik jeg at vide at lejligheden var min. Så hold modet oppe det kan sagtens lykkes for dig at få lejligheden..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

debbie19

quity skriver:

Som de andre skriver, så står du som nummer 2 i køen til lejligheden.

Jeg har tidligere fået et lignende brev, bortset fra at der var 10 foran jeg i køen. Da dagen så kom og jeg skulle ringe og få svar, fik jeg at vide at lejligheden var min. Så hold modet oppe det kan sagtens lykkes for dig at få lejligheden..

woow

Anmeld

7. maj 2012

Clisolka

MoarHvidovre skriver:

Det betyder, at der er 1 person før dig som får tilbuddet, og at du kun får lejligheden, hvis vedkommende siger nej. Du skal huske, at sige ja, at du ønsker lejligheden selvom du ikke står som nr. 1.

Anmeld

7. maj 2012

sofiell89

debbie19 skriver:

overnævnt bolig er ledig pr...

Dette tilbud er sendt til 1 boligsøgende før dig.

du bedes under alle omstændigheder give svar inden den....

vil det sige vi har stor risko for ikke at få den eller at der var en anden men personen takked nej

Da vi fik tilbudt vores lejlighed, var der 14 før os der havde fået tilbuddet... Men vi fik lejligheden... Krydser fingre for at I får den..

Anmeld

7. maj 2012

wamse

De andre har forklaret hvad det betyder, så jeg vil bare bidrage med min erfaring

Jeg stod som nr. 10 til dette her rækkehus, som vi nu bor i, og jeg fik det Så som nr 2 har du jo endda 50% chance for at få det

Anmeld

7. maj 2012

debbie19

finger for os i giver mig håbet tilbage kunne være så skøøøønt.... 

Anmeld

7. maj 2012

debbie19

sofiell89 skriver:

Da vi fik tilbudt vores lejlighed, var der 14 før os der havde fået tilbuddet... Men vi fik lejligheden... Krydser fingre for at I får den..

vildt i så fik den.. ja nu må vi se 

Anmeld

7. maj 2012

Nadia&Daniel

debbie19 skriver:

overnævnt bolig er ledig pr...

Dette tilbud er sendt til 1 boligsøgende før dig.

du bedes under alle omstændigheder give svar inden den....

vil det sige vi har stor risko for ikke at få den eller at der var en anden men personen takked nej

Det samme som de andre

Dog kan man være heldig - vi var nr. 24 til vores drømmelejlighed, og vi fik den Så den kan lykkes

Anmeld

7. maj 2012

debbie19

Nadia&Daniel skriver:

Det samme som de andre

Dog kan man være heldig - vi var nr. 24 til vores drømmelejlighed, og vi fik den Så den kan lykkes

det var da vildt hehe håber jeg for engans skyld har bare lidt held...jeg er meget uheldig 

Anmeld

7. maj 2012

katti24

Det samme som de andre

her fik vi os vores rækkehus selvom vi var nr. 27 i køen  så det kan sagtens lade sig gøre

krydser fingre for dig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.