Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Som de andre skriver, så står du som nummer 2 i køen til lejligheden.
Jeg har tidligere fået et lignende brev, bortset fra at der var 10 foran jeg i køen. Da dagen så kom og jeg skulle ringe og få svar, fik jeg at vide at lejligheden var min. Så hold modet oppe det kan sagtens lykkes for dig at få lejligheden..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
quity skriver: Som de andre skriver, så står du som nummer 2 i køen til lejligheden. Jeg har tidligere fået et lignende brev, bortset fra at der var 10 foran jeg i køen. Da dagen så kom og jeg skulle ringe og få svar, fik jeg at vide at lejligheden var min. Så hold modet oppe det kan sagtens lykkes for dig at få lejligheden..
woow
MoarHvidovre skriver: Det betyder, at der er 1 person før dig som får tilbuddet, og at du kun får lejligheden, hvis vedkommende siger nej. Du skal huske, at sige ja, at du ønsker lejligheden selvom du ikke står som nr. 1.
Det betyder, at der er 1 person før dig som får tilbuddet, og at du kun får lejligheden, hvis vedkommende siger nej. Du skal huske, at sige ja, at du ønsker lejligheden selvom du ikke står som nr. 1.
debbie19 skriver: overnævnt bolig er ledig pr... Dette tilbud er sendt til 1 boligsøgende før dig. du bedes under alle omstændigheder give svar inden den.... vil det sige vi har stor risko for ikke at få den eller at der var en anden men personen takked nej
overnævnt bolig er ledig pr...
Dette tilbud er sendt til 1 boligsøgende før dig.
du bedes under alle omstændigheder give svar inden den....
vil det sige vi har stor risko for ikke at få den eller at der var en anden men personen takked nej
finger for os i giver mig håbet tilbage kunne være så skøøøønt....
sofiell89 skriver: Da vi fik tilbudt vores lejlighed, var der 14 før os der havde fået tilbuddet... Men vi fik lejligheden... Krydser fingre for at I får den..
Da vi fik tilbudt vores lejlighed, var der 14 før os der havde fået tilbuddet... Men vi fik lejligheden... Krydser fingre for at I får den..
vildt i så fik den.. ja nu må vi se
Det samme som de andre
Dog kan man være heldig - vi var nr. 24 til vores drømmelejlighed, og vi fik den Så den kan lykkes
Nadia&Daniel skriver: Det samme som de andre Dog kan man være heldig - vi var nr. 24 til vores drømmelejlighed, og vi fik den Så den kan lykkes
det var da vildt hehe håber jeg for engans skyld har bare lidt held...jeg er meget uheldig
Det samme som de andre Dog kan man være heldig - vi var nr. 24 til vores drømmelejlighed, og vi fik den Så den kan lykkes
her fik vi os vores rækkehus selvom vi var nr. 27 i køen så det kan sagtens lade sig gøre
krydser fingre for dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128