Hvordan vil i forstå dette brev

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.499 visninger
28 svar
0 synes godt om
7. maj 2012

debbie19

overnævnt bolig er ledig pr...

Dette tilbud er sendt til 1 boligsøgende før dig.

du bedes under alle omstændigheder give svar inden den....

vil det sige vi har stor risko for ikke at få den eller at der var en anden men personen takked nej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det betyder, at der er 1 person før dig som får tilbuddet, og at du kun får lejligheden, hvis vedkommende siger nej. Du skal huske, at sige ja, at du ønsker lejligheden selvom du ikke står som nr. 1.

Anmeld

7. maj 2012

Musen5

Det vil sige at i har 50/50 chance.

Hvis de andre svarer nej og i svarer ja så er den jeres, men svarer de andre ja så får i den desværre ikke.

/Mette

Anmeld

7. maj 2012

debbie19

øv alså blev lige så glad kan nemlig først have set den imorgen.

så vedkommende tager den helt sikkert da den er vild lækker. men hvad så vis jeg siger ja først  undskylder men er lidt uviden

Anmeld

7. maj 2012

.....

MoarHvidovre skriver:

Det betyder, at der er 1 person før dig som får tilbuddet, og at du kun får lejligheden, hvis vedkommende siger nej. Du skal huske, at sige ja, at du ønsker lejligheden selvom du ikke står som nr. 1.

Anmeld

7. maj 2012

LotusCPH

Hvis du siger ja - så siger du ja til at forblive på listen som nr.2 - dvs. hvis dem der har boligtilbudet svarer nej til lejligheden er fristen Jeres og I er nr. 1. Men svarer de ja til lejligheden går den self. til dem

Anmeld

7. maj 2012

.....

debbie19 skriver:

så vedkommende tager den helt sikkert da den er vild lækker. men hvad så vis jeg siger ja først  undskylder men er lidt uviden

Det er ligemeget om du siger ja før dem, da de stadigvæk står som nummer 1 til lejligheden

Anmeld

7. maj 2012

debbie19

ok tak for svar

Anmeld

7. maj 2012

Na-Wi

debbie19 skriver:

det hjælper ikke at i siger ja først desværre.. hvis de andre siger ja 2 minutter inden sidste svar frist er det deres..

Jeg fik os sådan et brev for 14 dage siden hvor der var 1 foran mig, men jeg var så heldig at jeg fik den

Så muligheden er der altså for at den bliver din Held og lykke

Anmeld

7. maj 2012

debbie19

Na-Wi skriver:

det hjælper ikke at i siger ja først desværre.. hvis de andre siger ja 2 minutter inden sidste svar frist er det deres..

Jeg fik os sådan et brev for 14 dage siden hvor der var 1 foran mig, men jeg var så heldig at jeg fik den

Så muligheden er der altså for at den bliver din Held og lykke

tak krydser virkelig finger for vi har virkelig brug for den 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.