Pink konfirmationskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2012

Lou87

Super fiiiin og FLOT modelleringsarbejde!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2012

JH12

WOW den er f***** FLOT ! .. Virkelig godt stykke arbejde, den synes jeg bestemt godt du kan være mega stolt over

Anmeld

20. maj 2012

hmg86

Anasmor skriver:

Min allerbedste kollegas datter skulle konfirmeres denne weekend og havde for over et år siden lovet hende at hjælpe med kagen.
Meningen var at konfirmanden skulle have siddet på 2. lag, men hun kunne simpelthen ikke være der, så måtte sætte hende på toppen, selvom jeg slet ikke syntes det var der hun skulle være. Men sådan er det jo nogle gange at tingene ikke kommer til at gå som man forventede....
Men kagen blev alligevel godt modtaget, så ingen panik... ikke andet end i mit perfektionistiske hoved ...

Her er kagen ihvertfald

Wow hvor er den flot.. men du er sgu også bare ekstremt dygtig til det med kager..

Hvordan laver du de øjne??

Og tusind tak for den flotte bryllupskage d. 28. april..

Anmeld

20. maj 2012

Muffin_girl

WOW hvor er den smuk  

Anmeld

24. maj 2012

Den lykkelige

EJJJJJ! Du er simpelthen så vild med de kager!!!! Den er så flot.. hvordan dælen har du lært at lave så flotte mennesker?? Med mund og tænder og fletning osv?  Er helt målløs.. den er SÅ flot!

Anmeld

24. maj 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

WOW - den er godt nok flot

Anmeld

24. maj 2012

HeidiØ

Anasmor skriver:

Min allerbedste kollegas datter skulle konfirmeres denne weekend og havde for over et år siden lovet hende at hjælpe med kagen.
Meningen var at konfirmanden skulle have siddet på 2. lag, men hun kunne simpelthen ikke være der, så måtte sætte hende på toppen, selvom jeg slet ikke syntes det var der hun skulle være. Men sådan er det jo nogle gange at tingene ikke kommer til at gå som man forventede....
Men kagen blev alligevel godt modtaget, så ingen panik... ikke andet end i mit perfektionistiske hoved ...

Her er kagen ihvertfald

WOW!!

Anmeld

24. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

WOW... Hvor er den flot!

Anmeld

24. maj 2012

B&J

hvor er den bare super super flot

Anmeld

24. maj 2012

Camillago

Det er jo sindssygt, så flot den er!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.