Pink konfirmationskage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.994 visninger
21 svar
0 synes godt om
6. maj 2012

Anasmor

Min allerbedste kollegas datter skulle konfirmeres denne weekend og havde for over et år siden lovet hende at hjælpe med kagen.
Meningen var at konfirmanden skulle have siddet på 2. lag, men hun kunne simpelthen ikke være der, så måtte sætte hende på toppen, selvom jeg slet ikke syntes det var der hun skulle være. Men sådan er det jo nogle gange at tingene ikke kommer til at gå som man forventede....
Men kagen blev alligevel godt modtaget, så ingen panik... ikke andet end i mit perfektionistiske hoved ...

Her er kagen ihvertfald
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Mira0911

Hvor er den flot... 

Anmeld

7. maj 2012

ønskebørn74

Anasmor skriver:

Min allerbedste kollegas datter skulle konfirmeres denne weekend og havde for over et år siden lovet hende at hjælpe med kagen.
Meningen var at konfirmanden skulle have siddet på 2. lag, men hun kunne simpelthen ikke være der, så måtte sætte hende på toppen, selvom jeg slet ikke syntes det var der hun skulle være. Men sådan er det jo nogle gange at tingene ikke kommer til at gå som man forventede....
Men kagen blev alligevel godt modtaget, så ingen panik... ikke andet end i mit perfektionistiske hoved ...

Her er kagen ihvertfald

hvor er den bare smuk.. kan ikke vente til det engang er mig der bestiller en dåbskage ved dig!!! det er hvirkelig kunst hver gang du laver en kage!!! 

Anmeld

7. maj 2012

Ditte-3

hvor er den flot 

Anmeld

7. maj 2012

iris-mor

Hvor godt - og du er her stadig.

Den er super flot. Hvad gør du med det bånd og tyl der er på, skyller du det bare inden .. koger det.. el skal det vaskes?

ida

Anmeld

7. maj 2012

Mamalou

Den er vildt flot. Pigen er virkelig detaljeret! 

Anmeld

7. maj 2012

Anasmor

Båndet er af fondant, og tyllen er kogt

Anmeld

7. maj 2012

Anasmor

Mamalou skriver:

Den er vildt flot. Pigen er virkelig detaljeret! 

Tak

Anmeld

8. maj 2012

Sdalholm

Hejsa

Super super flot kage

Anmeld

8. maj 2012

BigHope13

Wow hvor er den bare flot

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.