Jeres ærlige mening: Er han for gammel??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

MyLove E

Bare kom i gang med at få fingere i ham :-)

Jeg bliver 29 i denne mdr og min mand bliver 42 på lørdag og på søndag bliver vores første søn 1år.

Jeg regner bestemt med vi skal ha en mere..

Jeg kan godt følge dig lidt i at han kan være for gammel. Min Far var 48 da han fik min yngste lille søster.
Jeg har altid sagt at faren til mine børn skulle ikke være så gammel..

Men men men, så stod han lige der og var bare den mest fantastiske mand i verden ( syntes jeg )

Han er den bedste far til mine børn.....

Kærlighed har ingen alder og man kan ha mange forstillinger om hvordan man vel ha tingende men så kommer kærligheden og ja så kan man glemme alt :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

Anonym skriver:

Sagen er den at jeg har forelsket mig hovedkuls i en fyr fra mit arbejde. Jeg er 30, han er 41! Normalt ville jeg sige han er alt for gammel til mig, har en max der hedder 5 år ældre. Men nu er problemet at jeg altså forelskede mig i ham før jeg vidste hvor gammel han var  Jeg havde troet han var på alder med mig, han ser sådan ud og virker sådan. Men altså... er han for gammel til mig?

Jeg har to "store børn", og har en drøm om at få et barn mere. Men er min nye crush ikke for gammel til at få børn? Han har ingen i forvejen. Jeg tænker bare, vi skal jo også kende hinanden nogle år inden jeg skal være gravid, så han kan jo nemt blive 45 år inden han bliver far... er det for sent? Er det synd at sætte et barn i verden der får forholdsvis kort tid sammen med sin far?

Jeg vil rigtig gerne høre jeres tanker om dette, og vil gerne have I er 100% ærlige

'Kærlighed har ingen alder'. Det var også, hvad min far sagde til mig, da jeg præsenterede ham for min dengang 15 år ældre kæreste, som nu er min mand.

Hvis du tænker i flere børn og eventuelt med ham, så kan han jo hele livet. Han har ikke et biologisk ur som os kvinder.

Jeg synes ikke, du skal være så bekymret over hans alder. Det vigtigste er, hvad der gør dig glad - det vil dine børn også kunne mærke

Det korte af det lange - jeg synes ikke, han er for gammel. Tænk istedet over, om han gør dig glad!

Anmeld

7. maj 2012

MT3

Jeg siger også go for it... Der er også 11 år mellem min mand og jeg, vi har godtnok pt. været sammen i snart 14 år.

Men mit synspunkt er kærlighed har ingen alder. Og mht. Børn ja man ved jo ikke før man prøver, min halvSøsters far var 47 da hun blevførst og det har ingen betydning haft for hende...

Så tag skridtet og nyd det. Det er skønt at være forelsket..  

Anmeld

7. maj 2012

BigHope13

Tja altså min farmand var 40 dengang han fik mig og jeg er den mindste. Og nu her må jeg sige at havde ønsket at han ikke havde været så gammel, men nu gik det sådan at jeg fandt den her skønne fyr for over 5 år siden som er 10 år ældre end mig og nu vi vi have børn, som ikke lige går så let som vi havde regnet med.
Nu ved jeg at min kæreste hvert fald er 36+ inden vi får vores første og det synes jeg faktisk ikke han er for gammel til.

så nej synes ikke han er for gammel når i bliver klar til det. Men ville måske hurtigt finde ud af om det var noget i ville gøre alvor af så i ikke venter alt for mange år

Anmeld

7. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nej det er han da ik! 

Der var 20 års forskel på min mor og far, og det var der aldrig noget mærkeligt i. 

Man ku så heller ik mærke eller se forskellen! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.