Der er 12 år imellem min kæreste og jeg, og da jeg var 17 og han 29 da vi mødtes er der måske mange der tænker at han var for gammel. Men det er nu sådan at vi har været sammen i 2½ år nu, og vi venter vores første barn til November. Jeg er ikke i tvivl om at det var det rigtige at gøre, at trodse aldersgrænsen, for han er manden i mit liv, og i hverdagene mærker vi ikke aldersforskellen. Vi er bare to mennesker, der forelskede sig, flyttede sammen, og nu skal være forældre 
Mht om dit crush er for gammel til at få børn, så må det jo komme an på hvad han selv synes. Det er du nok nødt til at få afklaret, inden du forelsker dig alt for meget i ham. Det kan jo godt være at han bare ikke er typen der vil have børn, og det er du nødt til at vide, inden I evt starter et forhold op, især hvis du selv meget gerne vil have børn.
Jeg synes du skal springe ud i det, tænk en gang hvis han også går og sukker efter dig, og drømmer om børn indenfor den nærmeste fremtid, så ville det da være ærgeligt ikke at få gjort noget ved det
Jeg håber det bedste for dig/jer 
Anmeld