Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Flowers skriver: Hermed svaret
Hermed svaret
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
An&Jo skriver: hvis det bliver den 2 har jeg ikke noget barn og så er det ikke sikkert jeg tager med..
hvis det bliver den 2 har jeg ikke noget barn og så er det ikke sikkert jeg tager med..
Chrisli skriver: Kan begge dage :-)
Kan begge dage :-)
jeg vil gerne med har årskort og 3 børn med. vi kan dog kun den 26 da Nicolaj bliver 4 år den 2 juni.
Heidimed lea skriver: jeg vil gerne med har årskort og 3 børn med. vi kan dog kun den 26 da Nicolaj bliver 4 år den 2 juni.
PT skriver: Hej alle. Jeg var i Aalborg zoo i går, hvor jeg købte et årskort, og så tænkte jeg, det jo kunne være et perfekt sted for et baby.dk møde her i foråret. Er der nogen, der kunne være interesseret i at komme med derind en dag?
Hej alle. Jeg var i Aalborg zoo i går, hvor jeg købte et årskort, og så tænkte jeg, det jo kunne være et perfekt sted for et baby.dk møde her i foråret. Er der nogen, der kunne være interesseret i at komme med derind en dag?
Det kunne jeg helt sikkert godt være interesseret i
Ved I godt der er karneval i aalborg den 26? Fordi så vil det nok komme til at knibe med parkeringspladser, og der er en del steder der er spærret af...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128