Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
PT skriver: Hej alle. Jeg var i Aalborg zoo i går, hvor jeg købte et årskort, og så tænkte jeg, det jo kunne være et perfekt sted for et baby.dk møde her i foråret. Er der nogen, der kunne være interesseret i at komme med derind en dag?
Hej alle. Jeg var i Aalborg zoo i går, hvor jeg købte et årskort, og så tænkte jeg, det jo kunne være et perfekt sted for et baby.dk møde her i foråret. Er der nogen, der kunne være interesseret i at komme med derind en dag?
Jeg er frisk, lyder super hygge
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
PT skriver: Det lyder rigtig godt, at I er med på at mødes.Jeg tænkte, det var bedst en lørdag. Hvordan lyder den 26. maj eller den 2. juni for jer?
Det lyder rigtig godt, at I er med på at mødes.Jeg tænkte, det var bedst en lørdag. Hvordan lyder den 26. maj eller den 2. juni for jer?
Jeg vil godt, men den dato kommer nok til at knibe lidt for mig.. ( måske.) Har termin den 30 maj! Men så må jeg komme med en anden gang!
Guldimaven skriver: Jeg vil godt, men den dato kommer nok til at knibe lidt for mig.. ( måske.) Har termin den 30 maj! Men så må jeg komme med en anden gang!
emsaroto skriver: det forstår jeg ikke.. Synes ikke det er særlig dyrt, og jeg synes bestemt det er godt for pengene... Jeg vil i hvert fald gerne
det forstår jeg ikke..
Synes ikke det er særlig dyrt, og jeg synes bestemt det er godt for pengene...
Jeg vil i hvert fald gerne
Nitz - <3 David skriver: Jeg vil rigtig gerne med.. Selvom David nok ikke får sååå meget ud af det endnu.. Men syns det kunne være hyggeligt at mødes..Hvis der ikke er stermning for Zoo, så kunne vi måske finde på noget andet i Nordjylland.. Der ikke koster noget.. Hvis det er det der afholder folk
Jeg vil rigtig gerne med.. Selvom David nok ikke får sååå meget ud af det endnu.. Men syns det kunne være hyggeligt at mødes..Hvis der ikke er stermning for Zoo, så kunne vi måske finde på noget andet i Nordjylland.. Der ikke koster noget.. Hvis det er det der afholder folk
An&Jo skriver: jeg er også frisk.. men hvis det bliver en hverdag må det gerne lige være efter den 7 juni hvor jeg har eksamen..
jeg er også frisk.. men hvis det bliver en hverdag må det gerne lige være efter den 7 juni hvor jeg har eksamen..
AnnaKJ skriver: Jeg vil også gerne Ålborg er ikke så langt væk herfra
Jeg vil også gerne Ålborg er ikke så langt væk herfra
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128