Ja - mig og Oliver skulle med tog fra København til Falster i går formiddags, vi skulle ned til Oldefars 85 års fødselsdagsfest

Min kæreste havde taget bilen derned i fredags, for at ordne nogle ting. Jeg valgte at blive hjemme med Olivsen, som sover SÅ dårligt om natten for tiden. Og så tage "hurtig-toget" til Falster lørdag formiddag.
Vi tog lidt tidligere afsted lørdag, for Oliver var træt, og jeg ville lige gå en tur nedad Amagerbrogade, så han kunne sove lidt

Jeg nåede Hovedbanegården med en sovende dreng.
Vi kunne nå et tidligere tog end planlagt, men gad ikke tage det, da turen ville tage 2 timer istedet for halvanden
Så vi ventede, og jeg fik en kaffe latte

Ind i toget, og finde os til rette til en hyggelig tur mod Falster, og en udhvilet dreng.
"tøf tøf" med futtoget - i 10 minutter. Vi stopper op da vi har kørt gennem Valby station. Tænker at vi nok venter på et andet tog.
Men så får vi at vide at vores tog har haft en person påkørsel. Og at vi skal blive i toget indtil der er blevet "ryddet op".
2 timer senere, i et sk*de koldt tog, får vi lov at blive kørt tilbage til Valby station.
Ingen informationer fra DSB, ind i et propfyldt tog efter 45 minutters ventetid, og afsted mod Falster. Suk!
Istedet for halvanden time i tog, blev det til 4,5 timer.
Idag er Oliver så blevet snottet og har fået 39,5 i feber.
Jeg er træt i dag, men farmand bliver sendt efter pizza senere

Og vil egentlig gerne sende en opfordring til fremtidige "tog-springere", lad være, for det er da for irriterende!!!!