tråd el klemmer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2012

Miss Church

Tror det kommer meget an på hvilken læge, der skal foretage kejsersnittet. Har ikke slet fået det, men har fjernet både agraffer og sting hos kvinder som har fået foretaget kejsersnit. Ingen af dem havde ondt da de blev fjernet  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg fik aks i Randers og blev lukket med klemmer. Det gjorde slet ikke ondt at få dem fjernet, så jeg tænker, det er et plus i forhold til at bli e syet?

Anmeld

7. maj 2012

Clisolka

mette79 skriver:

Skal have mit 3 pks og vil egentlig bare høre om der er nogen der ved om man skal have klemmer på eller om man  stadig syr såret sammen , vil helst have de syr :-)

Jeg fik et AKS i oktober 10 og jeg blev syet. Er det ikke meget forskelligt fra sygehus til sygehus?

Anmeld

7. maj 2012

Nettemor

Mon ikke du kan bede om det du helst vil?

Anmeld

7. maj 2012

Maja_4000

Den fødselslæge jeg snakkede med , sagde at det er forskelligt fra sygehus til sygehus Jeg blev syet på Roskilde .. 

Anmeld

7. maj 2012

mette79

ber du har ret, skal også på Roskilde

Anmeld

8. maj 2012

mette79

Syntes jo det lyder voldsomt og smertefuldt med klemmer  Så er jo lidt nysgerrig

Anmeld

9. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
mette79 skriver:

Syntes jo det lyder voldsomt og smertefuldt med klemmer  Så er jo lidt nysgerrig

Ka trøste dig med at man slet ik mærker at man får klemmer i! Og jeg mærkede såmænd heller ik at de blev fjernet igen! Har fået fjernet sting der gjorde mere ondt end klemmer. Tror bare ens maveskind er lidt følsesløs i det område det var mit i hvert fald! Vh stine

Anmeld

28. juli 2012

XXSS

Jeg er blevet syet begge gange Hvidovre og Gentofte.

Anmeld

28. juli 2012

Mother-love

Jeg fik klemmer. Og er jeg super glad for. Man kan ikke se der har været klemmer i. Og jeg fik dem fjernet om lørdagen hvor jeg fik ks om mandagen. Og jeg synes ikke det gjorde ondt at få dem fjernet overhovedet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.