Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tror det kommer meget an på hvilken læge, der skal foretage kejsersnittet. Har ikke slet fået det, men har fjernet både agraffer og sting hos kvinder som har fået foretaget kejsersnit. Ingen af dem havde ondt da de blev fjernet
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mette79 skriver: Skal have mit 3 pks og vil egentlig bare høre om der er nogen der ved om man skal have klemmer på eller om man stadig syr såret sammen , vil helst have de syr :-)
Skal have mit 3 pks og vil egentlig bare høre om der er nogen der ved om man skal have klemmer på eller om man stadig syr såret sammen , vil helst have de syr :-)
Jeg fik et AKS i oktober 10 og jeg blev syet. Er det ikke meget forskelligt fra sygehus til sygehus?
Den fødselslæge jeg snakkede med , sagde at det er forskelligt fra sygehus til sygehus Jeg blev syet på Roskilde ..
ber du har ret, skal også på Roskilde
Syntes jo det lyder voldsomt og smertefuldt med klemmer Så er jo lidt nysgerrig
mette79 skriver: Syntes jo det lyder voldsomt og smertefuldt med klemmer Så er jo lidt nysgerrig
Ka trøste dig med at man slet ik mærker at man får klemmer i! Og jeg mærkede såmænd heller ik at de blev fjernet igen! Har fået fjernet sting der gjorde mere ondt end klemmer. Tror bare ens maveskind er lidt følsesløs i det område det var mit i hvert fald! Vh stine
Jeg er blevet syet begge gange Hvidovre og Gentofte.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128