tråd el klemmer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.662 visninger
20 svar
0 synes godt om
6. maj 2012

mette79

Skal have mit 3 pks og vil egentlig bare høre om der er nogen der ved om man skal have klemmer på eller om man  stadig syr såret sammen , vil helst have de syr :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

Hvem?

mette79 skriver:

Skal have mit 3 pks og vil egentlig bare høre om der er nogen der ved om man skal have klemmer på eller om man  stadig syr såret sammen , vil helst have de syr :-)

Fik 2 x AKS'er i 2010, og begge gange var det med klemmer - det gør ikke ondt at få dem fjernet

Anmeld

6. maj 2012

mette79

uha .. ok mange tak

Anmeld

6. maj 2012

Ka+Ma=Be

mette79 skriver:

Jeg fik kejsersnit i september 2011 og blev syet

Anmeld

6. maj 2012

Plysbjørnen

mette79 skriver:

Ved mig blev der brugt klemmer begge gange... 2007 og 2008 men det kan da godt være de er gået tilbage til at sy

Anmeld

6. maj 2012

bobbles

mette79 skriver:

jeg fik AKS både i 2007 og 2011 og begge gange blev jeg syet

Anmeld

6. maj 2012

mette79

hmm det vist forskelligt kan jeg læse syntes bare jeg læste et andet sted at hvis man får 3el 4 ks at man får klemmer på ,men håber at de syr det .

Anmeld

6. maj 2012

Lusi

Jeg fik i 2008 og 2011 og begge gange blev jeg syet indvendigt, med tråd som så selvfølgelig opløses. Og udvendigt fik jeg tape på, eller de der små hvide plastre. Blev lavet på Rigshospitalet begge gange og man kan stort set slet ik se mine ar

Anmeld

6. maj 2012

4xGreve

Jeg har fået aks i 2008 og igen aks i 2012 og begge gange har de brugt klemmer... Det gør ikke ondt når de fjerner dem...

Anmeld

6. maj 2012

Kløver

Fået ks i 2011 og 2012 og begge gange har de syet indvendig og hæftet med de der klemmer. Gør ikke ondt at få fjernet, har tilbage i 07 og 08 fået operation i hoften hvor de begge gange har hæftet med 40 klammer , hvor de brugte 10 og 11 ved mine ks, og det var ikke noget problem at få dem fjernet, hvis det er det du er bekymret for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.