3 mrd vaccine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2012

MissTas

Silas&Mille skriver:

Silas fik ikke nogen reaktion på 3 måneders vaccinen. 

Men han fik feber om aftenen ved 5 måneder vaccinen. Den var dog væk igen efter en nogenlunde nattesøvn

Skal til lægen med Mille i mrogen hvor hun skal have sin første vaccine.  for at hun heller ikke reagere.

for at annastacia heller ikke reagerer på den .. kunne være dejligt.. men ellers må man jo ta den derfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

MissTas

Mette M skriver:

Det kan jeg godt følge dig i. Nu ved jeg ikke hva tidspunkt du skal derind men har hørt noget om at symptomerne kommer ca 12 timer efter stikket. Det passede meget godt. Hvis det så er midt om natten er det jo ikke sikkert hun mærker det så meget. 

hun skal vaccineres kl. 9..

men for at hun ikke reagerer på den, selvom det lyder til at de fleste gør..

Anmeld

6. maj 2012

lukasmor

MissTas skriver:

Hej piger ..

min datter skal have sin 3 mrd vaccination her om en uges tid .. vil i den forbindelse hører om jeres barn blev syg/påvirket af den efterfølgende.. altså med høj feber og sådan ? 

håber at hører nogle erfaringer

god søndag

Nej her var der ingen bivirkninger Pøj pøj med din datter - det er hurtigt overstået!

Anmeld

6. maj 2012

MissTas

banditten2011 skriver:

puhaa her er vi bestemt ikk glade for dem.. fik feber begge gange 3mrd og 5mrd og var rigtig pyldret i en uge begge gange 

rigtig træls.. men man er jo desværre ikke selv herre over hvordan de reagerer.. håber Annastacia er ligeglad med den

Anmeld

6. maj 2012

MissTas

kekp skriver:

Min søn fik ikke feber. Han blev bare rigtig træt og så tror jeg at han blev øm der hvor han blev stukket. Han blev ihvertfald gal hvis man kom til at røre hans små lårbasser

Det er meget forskelligt hvordan de reagerer på vaccinen, men har hørt at feberen skulle være hurtigt overstået hvis den kommer.

jaa, det er meget individuelt hvordan de reagerer og om de reagerer på den.. det var også mere for at danne mig et billede af mængden der reagerer på den, så jeg ved hvad jeg muligvis kan forvente men håber ikke hun reagerer på den

Anmeld

6. maj 2012

MissTas

tanja. skriver:

Min datter var så en af de uheldige, sker heldigvis ikke så tit, men hun var syg en hel uge bagefter med feber og rigtig utilpas!

puuuha.. ikke sjovt. håber ikke Annastacia får det sådan

Anmeld

6. maj 2012

Frøken J.

MissTas skriver:

Hej piger ..

min datter skal have sin 3 mrd vaccination her om en uges tid .. vil i den forbindelse hører om jeres barn blev syg/påvirket af den efterfølgende.. altså med høj feber og sådan ? 

håber at hører nogle erfaringer

god søndag

Rose gjorde ikke.. Hun var liiiige på grænsen til feber om aftenen, men aldrig rigtig. Var måske kun lidt pyller om eftermiddagen. Hun reagerede først til 5 måneders vaccinen, der fik hun høj feber og blev rigtig syg. Men ikke til 3 måneders

Anmeld

6. maj 2012

MissTas

Frøken J. skriver:

Rose gjorde ikke.. Hun var liiiige på grænsen til feber om aftenen, men aldrig rigtig. Var måske kun lidt pyller om eftermiddagen. Hun reagerede først til 5 måneders vaccinen, der fik hun høj feber og blev rigtig syg. Men ikke til 3 måneders

okay.. må håbe at Annastacia ikke reagerer på den .. kunne være dejligt ..

bare mærkeligt hvad det er der gør at de kan reagerer så voldsomt på dem ..

Anmeld

6. maj 2012

Carl-Emil's mor

MissTas skriver:

kunne aldrig finde på at give hende noget uden lægens accept men hun vejer slet ikke 10 kg endnu .. men 5950 .. vi må se hvad der sker, jo heller ikke sikkert hun reagerer på den ..

Regnede jeg heller ikke med men mange siger nåh nåh må man give dem det ok så får de det hvilket de jo ikke må... Kamille er godt hvis hun bliver pylret

Anmeld

6. maj 2012

MissTas

Carl-Emil's mor skriver:

Regnede jeg heller ikke med men mange siger nåh nåh må man give dem det ok så får de det hvilket de jo ikke må... Kamille er godt hvis hun bliver pylret

ja, der er sikkert nogle der tænker sådan.. men enhver burde vide, at man ikke må give så lille et barn medicin uden accept fra læge..

meen mon ikke at det hele nok skal gå.. kan også være at hun slet ikke mærker noget til den, hvilket jeg jo håber og krydser fingre for hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.