Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger ..
min datter skal have sin 3 mrd vaccination her om en uges tid .. vil i den forbindelse hører om jeres barn blev syg/påvirket af den efterfølgende.. altså med høj feber og sådan ?
håber at hører nogle erfaringer
god søndag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hej. Min søn fik feber om aftenen ca 39 men sov fint om natten og næste morgen var der ingen feber. Køb noget børne panodil og hvis feberen bliver alt for slem så kontakt lægen og hør om I må give noget af det.
Mette M skriver: Hej. Min søn fik feber om aftenen ca 39 men sov fint om natten og næste morgen var der ingen feber. Køb noget børne panodil og hvis feberen bliver alt for slem så kontakt lægen og hør om I må give noget af det.
okay.. for er nemlig alene hjemme der.. hendes tid ved lægen er tilfældigvis lige ramlet sammen med at min kæreste tager til sverige i 5 dage.. så vil gerne lige forberedes lidt på hvad jeg kan forvente
jeg får købt noget børnepanodil inden hvert fald
Det kan jeg godt følge dig i. Nu ved jeg ikke hva tidspunkt du skal derind men har hørt noget om at symptomerne kommer ca 12 timer efter stikket. Det passede meget godt. Hvis det så er midt om natten er det jo ikke sikkert hun mærker det så meget.
MissTas skriver: Hej piger .. min datter skal have sin 3 mrd vaccination her om en uges tid .. vil i den forbindelse hører om jeres barn blev syg/påvirket af den efterfølgende.. altså med høj feber og sådan ? håber at hører nogle erfaringer god søndag
puhaa her er vi bestemt ikk glade for dem.. fik feber begge gange 3mrd og 5mrd og var rigtig pyldret i en uge begge gange
Min søn fik ikke feber. Han blev bare rigtig træt og så tror jeg at han blev øm der hvor han blev stukket. Han blev ihvertfald gal hvis man kom til at røre hans små lårbasser
Det er meget forskelligt hvordan de reagerer på vaccinen, men har hørt at feberen skulle være hurtigt overstået hvis den kommer.
Silas fik ikke nogen reaktion på 3 måneders vaccinen.
Men han fik feber om aftenen ved 5 måneder vaccinen. Den var dog væk igen efter en nogenlunde nattesøvn
Skal til lægen med Mille i mrogen hvor hun skal have sin første vaccine. for at hun heller ikke reagere.
MissTas skriver: okay.. for er nemlig alene hjemme der.. hendes tid ved lægen er tilfældigvis lige ramlet sammen med at min kæreste tager til sverige i 5 dage.. så vil gerne lige forberedes lidt på hvad jeg kan forvente jeg får købt noget børnepanodil inden hvert fald
Carl-Emil's mor skriver: Børnepanodil er fra 10 kg og må ikke gives uden ok fra en læge. Ret vigtigt at følge desværre... Her fik en mega feberturer og var pylret i en lille uges tid men glad nok
Børnepanodil er fra 10 kg og må ikke gives uden ok fra en læge. Ret vigtigt at følge desværre... Her fik en mega feberturer og var pylret i en lille uges tid men glad nok
kunne aldrig finde på at give hende noget uden lægens accept men hun vejer slet ikke 10 kg endnu .. men 5950 .. vi må se hvad der sker, jo heller ikke sikkert hun reagerer på den ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128