Kan i huske den tegneserie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. maj 2012

Ma-lu

Muhmi skriver:

Ja altså den der hvor der var to ræve, en væsel og en slange + en masse andre dyr, deriblandt mus og tror vidst også en falk...

De skal flygte fra det ene sted til det andet fordi deres skov bliver ødelagt, eller de bliver jaget af menneskene...

Er der nogle der kan huske titlen på den tegneserie??

Altså jeg kan huske at jeg så den som barn så den må mindst være 15 år gammel...

DYRENE I LILLESKOVEN.!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

Ma-lu

Muhmi skriver:

Ja altså den der hvor der var to ræve, en væsel og en slange + en masse andre dyr, deriblandt mus og tror vidst også en falk...

De skal flygte fra det ene sted til det andet fordi deres skov bliver ødelagt, eller de bliver jaget af menneskene...

Altså jeg kan huske at jeg så den som barn så den må mindst være 15 år gammel...

DYRENE I LILLESKOVEN.!!!

Anmeld

6. maj 2012

Ma-lu

Muhmi skriver:

DYRENE I LILLESKOVEN.!!!

Anmeld

6. maj 2012

Muhmi

Ma-lu skriver:

DYRENE I LILLESKOVEN.!!!

Den er du glad for hva?

Anmeld

6. maj 2012

JH12

Dyrene i lilleskoven.. Fantastisk tegneserie

Anmeld

6. maj 2012

Ma-lu

Muhmi skriver:

Den er du glad for hva?

Hov... Og kan se de andre har svaret, jeg ku ik komme ind på dit opslag og ik skrive.. Er på fra mobil, men den blev bare ved at skrive - ku ik oprettes forbindelse og bla bla bla... Beklager.!! 

Men Jaaa den var da go'

Anmeld

6. maj 2012

Muhmi

Ma-lu skriver:

Hov... Og kan se de andre har svaret, jeg ku ik komme ind på dit opslag og ik skrive.. Er på fra mobil, men den blev bare ved at skrive - ku ik oprettes forbindelse og bla bla bla... Beklager.!! 

Men Jaaa den var da go'

Det skal du ikke tænke på Og slet ikke beklage, det kan jo ske for os alle sammen!

Men ja den var SUPER god!

Anmeld

7. maj 2012

wamse

Vil da lige fortælle at den er på Ramasjang lige nu

Anmeld

7. maj 2012

Muhmi

wamse skriver:

Vil da lige fortælle at den er på Ramasjang lige nu

Tark

Anmeld

9. maj 2012

Ma-lu

Muhmi skriver:

Den er du glad for hva?

RAMASJANG  NUUUUU

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.