Kan i huske den tegneserie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.370 visninger
19 svar
0 synes godt om
6. maj 2012

Muhmi

Ja altså den der hvor der var to ræve, en væsel og en slange + en masse andre dyr, deriblandt mus og tror vidst også en falk...

De skal flygte fra det ene sted til det andet fordi deres skov bliver ødelagt, eller de bliver jaget af menneskene...

Er der nogle der kan huske titlen på den tegneserie??

Altså jeg kan huske at jeg så den som barn så den må mindst være 15 år gammel...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2012

Ma-lu

Muhmi skriver:

Ja altså den der hvor der var to ræve, en væsel og en slange + en masse andre dyr, deriblandt mus og tror vidst også en falk...

De skal flygte fra det ene sted til det andet fordi deres skov bliver ødelagt, eller de bliver jaget af menneskene...

Altså jeg kan huske at jeg så den som barn så den må mindst være 15 år gammel...

Ja jeg kan.. Går lige i tænkeboks:!!!!!!!

Anmeld

6. maj 2012

mariesmavse92

kan godt huske den! Hed den ikke Dyrene i Lilleskoven?

Anmeld

6. maj 2012

Nitz - <3 David

Muhmi skriver:

Det eneste jeg lige ka komme i tanke om er Dyrene i hakkebakkeskoven?
De skal flytte et andet sted hen fordi deres skov er ødelagt..

Anmeld

6. maj 2012

Muhmi

mariesmavse92 skriver:

kan godt huske den! Hed den ikke Dyrene i Lilleskoven?

Jo den gjorde!! Fedt tusind tak!

Anmeld

6. maj 2012

MomInTheMaking

Muhmi skriver:

Den hedder dyrene i lilleskoven. Dejlig tegnefilm, min kæreste har næsten lige skrevet "med" dr1 for at høre om de ikke genudsender den igen inden længe.

http://www.google.dk/search?q=dyrene+i+lilleskoven&hl=da&prmd=imvns&source=lnms&tbm=isch&ei=ki-mT7SYMKWA4gTfl5GRCQ&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&sqi=2&ved=0CBgQ_AUoAQ&biw=1600&bih=727

Anmeld

6. maj 2012

L&V

Muhmi skriver:

Åh dyrene i lille skoven, elskede at se det om morgenen

Anmeld

6. maj 2012

Muhmi

Månsson skriver:

Åh dyrene i lille skoven, elskede at se det om morgenen

Jeg var også helt vild med den tegneserie... Det eneste problem var bare at den blev så sørgelig til sidst synes jeg, så jeg har aldrig set de sidste afsnit...  

Anmeld

6. maj 2012

L&V

Muhmi skriver:

Jeg var også helt vild med den tegneserie... Det eneste problem var bare at den blev så sørgelig til sidst synes jeg, så jeg har aldrig set de sidste afsnit...  

Det er rigtigt ja.. Gud hvor er der bare mange af de gamle tegnefilm jeg gerne ville se igen med Laura. Syntes de var meget bedre til at lave børne tv dengang end nu

Anmeld

6. maj 2012

Muhmi

Månsson skriver:

Det er rigtigt ja.. Gud hvor er der bare mange af de gamle tegnefilm jeg gerne ville se igen med Laura. Syntes de var meget bedre til at lave børne tv dengang end nu

Meget!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.