Forbudte tanker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2012

Musse21

Lisbeth1985 skriver:

Det er helt normale tanker, når man befinder sig i den situation, som vi gør. Og de er ikke forbudte - i hvert fald ikke i dette forum!!

Jeg forstår dig fuldt ud og jeg har selv perioder, hvor jeg ikke kan tåle at være i nærheden af gravide og små babyer - det gør simpelthen for ondt, når vi selv kæmper en brag kamp for at blive forældre

Jeg tror (og håber), at vores nærmeste forstår - hvis ikke er det deres problem. Jeg ved godt, at det måske er sat på spidsen, men man er bare nødt til at passe på sig selv, mens man er i FB.

Jeg krydser fingre for, at du snart får to fine streger og at du bliver en af de kvinder, som vi andre misunder

fra Lisbeth

Det kommet til at lyde forkert dette her men, hvor er det dejligt der er andre der har det ligesom mig...

Tror også de nærmeste gerne ville forstå. Men tror det er rigtig svært når man ikke selv har været der.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

Lisbeth1985

Musse21 skriver:

Det kommet til at lyde forkert dette her men, hvor er det dejligt der er andre der har det ligesom mig...

Tror også de nærmeste gerne ville forstå. Men tror det er rigtig svært når man ikke selv har været der.

Det er det helt sikkert!! Det må ikke altid være nemt for vores pårørende

Jeg tror dog, at man kommer langt med at være ærlig omkring, hvordan man har det - så kan folk bedre vise de nødvendige hensyn. Og hvis de ikke kan forstå det, så er det måske ikke nogle, man har lyst til at bruge tid på, mens man er i FB.

Anmeld

5. maj 2012

Musse21

Lisbeth1985 skriver:

Det er det helt sikkert!! Det må ikke altid være nemt for vores pårørende

Jeg tror dog, at man kommer langt med at være ærlig omkring, hvordan man har det - så kan folk bedre vise de nødvendige hensyn. Og hvis de ikke kan forstå det, så er det måske ikke nogle, man har lyst til at bruge tid på, mens man er i FB.

Nej tror bestemt heller ikke det er nemt for dem  Vi prøver at være åben omkring det hvis folk gerne vil vide noget.. men er desvæære rigtig god til at vise udad til at jeg er helt ok med hele situationen selvom jeg inden i er fyldt op

Anmeld

5. maj 2012

Lisbeth1985

Musse21 skriver:

Nej tror bestemt heller ikke det er nemt for dem  Vi prøver at være åben omkring det hvis folk gerne vil vide noget.. men er desvæære rigtig god til at vise udad til at jeg er helt ok med hele situationen selvom jeg inden i er fyldt op

Det bliver du nok nødt til at arbejde med - i hvert fald, hvis du gerne vil have, at folk viser hensyn. Man kan jo ikke tage højde for det, hvis du ikke fortæller det

Anmeld

5. maj 2012

grinny

Kender godt de "forbudte tanker" og det er helt okay at man har dem. Vi startede PB samtidig med et vennepar og de venter nummer to!!! Jeg må erkende at jeg ubevidst, eller måske bevidst? Har taget afstand til dem, fordi jeg føler det er så uretfærdigt!! Jeg er glad på deres vegne, og det er da skønt for dem, jeg kan bare ikke snakke babysnak med dem, for det gør så ondt og det er selvfølgelig det de gerne vil snakke om. 

Jeg har været ærlig overfor dem og sagt at jeg godt kan li' dem og gerne vil være sammen med dem, men jeg lige pt. har brug for en pause fra babysnak. 

Efter 2 år og 2 måneder har jeg bare ikke brug for ALTID at skulle høre om andres lykke omkring børn og graviditet!

Anmeld

5. maj 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg tror bestemt det er helt normalt...

Jeg blev selv uplanlagt gravid, og under min graviditet sendte de det med projekt baby i fjernsynet. Jeg fik nogle gange vildt dårlig samvittighed, over at jeg sad der og var gravid, uden ag have planlagt det. Og så var der alle dem der kæmpede for at opleve samme lykke..

Jeg ønsker Jer af hele mit hjerte held og lykke, og krydser at for det snart skal lykkes !!

Anmeld

6. maj 2012

Nessie

Det er heldigvis helt normalt at have de tanker, og det er også helt okay at melde ud til folk at man er glad på deres vegne, men at man altså har dage hvor man bare bliver rigtig ked af det.

Jeg har kaldt RIGTIG mange fremmede kvinder for dumme ko i mit stille sind, når de kom struttende med deres store maver. Det har jeg det helt okay med, og jeg var rigtig glad da det endelig var min tur til at være den dumme ko

I øjeblikket har jeg det rigtig svært med gravide maver igen, og det har jeg det sådan set fint med. Har fortalt det til de nærmeste, og alle er forstående.

Håber at du snart står først i køen til at få en lille baby

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.