Ville i gøre det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2012

aarhusmor

Jeg ville også vælge børnehaven i bopælskommunen. Måske kommer alle ikke i den samme skole eller klasse. Men nogen gør og herhjemme ved jeg at det betyder rigtigt meget for vores søn at han nu skal gå med 3 fra hans børnehave i skolen til sommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2012

wamse

aarhusmor skriver:

Jeg ville også vælge børnehaven i bopælskommunen. Måske kommer alle ikke i den samme skole eller klasse. Men nogen gør og herhjemme ved jeg at det betyder rigtigt meget for vores søn at han nu skal gå med 3 fra hans børnehave i skolen til sommer

Det er nemlig samme erfaring jeg har her hjemme fra

Anmeld

7. maj 2012

aarhusmor

wamse skriver:

Det er nemlig samme erfaring jeg har her hjemme fra

ja lige præcist og jeg kan tilføje at vi havde Alexander i en vuggestue som vi elskede! Vi flyttede så 5 km væk til et andet område og her fik vi først plads efter 1 år. Altså lige inden han skulle i børnehave. Det var en integreret institution. Det nye sted var forfærdeligt i starten og vi savnede det gamle sted. Alexander græd hver dag og vi var tæt på at fortryde. Men efter et par måneder holdt gråden op (vi havde prøvet alt derhenne og hans primære pædagog var rigtigt sød, det nye sted) han begyndte at lege med de andre. Han er 5 nu og husker ikke det gamle sted. Vi savner stadig det gamle sted. Men han elsker sin børnehave og han elsker hans venner. Der var engang jeg tænkte, jeg skulle aldrig have flyttet ham.

Men nu, er jeg sikker på at det var den rigtige beslutning. De venskaber han har i området er ekstrem tætte. Han går jo også til fodbold med sine venner.

Anmeld

7. maj 2012

Valle81

Baagøe skriver:

Vælg den børnehave. I kan alligevel ikke være sikre på, at de samme børn skal gå i samme skole/klasse

Præcis:0)

Børn flytter, nogle vælger en anden skole en den de hører til osv:0)

Ville klart vælge DEN børnehave.

Min datter gik fra hendes børnehave til en privatskole og fulgtes uden en eneste fra børnehaven. Det har aldrig været et problem:0)

Anmeld

7. maj 2012

Pige2009

Valle81 skriver:

Præcis:0)

Børn flytter, nogle vælger en anden skole en den de hører til osv:0)

Ville klart vælge DEN børnehave.

Min datter gik fra hendes børnehave til en privatskole og fulgtes uden en eneste fra børnehaven. Det har aldrig været et problem:0)

Præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.