Ville i gøre det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken børnehave ville i vælge?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.225 visninger
14 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. maj 2012

Anonym trådstarter

Ja, det er sådan at vi har forelsket os i en børnehave i en anden kommune end vores egen, vi har snakket med dem og det er ingen problem, blot et lille beløb ekstra end hvis det var i vores egen kommune, men nu sidder jeg og tænker, at der jo ikke er nogle der følger mit barn fra børnehaven til skolen, da barnet skal i skole i vores egen kommune, jeg er faldet helt pladask for børnehaven i den anden kommune og VED den passer perfekt til mit barn, hva ville i gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

Pige2009

Vælg den børnehave. I kan alligevel ikke være sikre på, at de samme børn skal gå i samme skole/klasse

Anmeld

5. maj 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Vælg den børnehave. I kan alligevel ikke være sikre på, at de samme børn skal gå i samme skole/klasse

Det også de tanker jeg har...

Anmeld

5. maj 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Det også de tanker jeg har...

Følg jeres mavefornemmelse

Anmeld

5. maj 2012

trunte89

Jeg ville vælge en tæt på. Det er nemmere med skole, men også med også med legeaftaler osv.

Anmeld

5. maj 2012

Anonym

Anonym skriver:

Ja, det er sådan at vi har forelsket os i en børnehave i en anden kommune end vores egen, vi har snakket med dem og det er ingen problem, blot et lille beløb ekstra end hvis det var i vores egen kommune, men nu sidder jeg og tænker, at der jo ikke er nogle der følger mit barn fra børnehaven til skolen, da barnet skal i skole i vores egen kommune, jeg er faldet helt pladask for børnehaven i den anden kommune og VED den passer perfekt til mit barn, hva ville i gøre?

Jeg ville vælge den i jeres by.
Børnene har venner i byen og de følges videre i skolen.

Jeg flyttede meget som lille som var dybt misundelig på alle der havde kendt hinanden siden børnehaven.

Anmeld

5. maj 2012

Anonym trådstarter

trunte89 skriver:

Jeg ville vælge en tæt på. Det er nemmere med skole, men også med også med legeaftaler osv.

Der er samme afstand til de to børnehaver, hjemmefra os af...

Anmeld

7. maj 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville vælge i egen kommune, da det er nemmere med legeaftaler og samtidig vil der være mange af børene som vil følges op i skolen.

Anmeld

7. maj 2012

MortilElias2010

Anonym skriver:

Spørg jeres barn og besøg eventuelt børnehaven sammen med barnet og tag så stilling efterfølgende 

Anmeld

7. maj 2012

wamse

Jeg ville vælge børnehaven, som ligger i bopælskommunen, fordi sandsynligheden for at jeres barn skal i samme skole, som børnene der, er større end i den anden børnehave :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.