Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, det er sådan at vi har forelsket os i en børnehave i en anden kommune end vores egen, vi har snakket med dem og det er ingen problem, blot et lille beløb ekstra end hvis det var i vores egen kommune, men nu sidder jeg og tænker, at der jo ikke er nogle der følger mit barn fra børnehaven til skolen, da barnet skal i skole i vores egen kommune, jeg er faldet helt pladask for børnehaven i den anden kommune og VED den passer perfekt til mit barn, hva ville i gøre?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vælg den børnehave. I kan alligevel ikke være sikre på, at de samme børn skal gå i samme skole/klasse
Baagøe skriver: Vælg den børnehave. I kan alligevel ikke være sikre på, at de samme børn skal gå i samme skole/klasse
Det også de tanker jeg har...
Anonym skriver: Det også de tanker jeg har...
Følg jeres mavefornemmelse
Anonym skriver: Ja, det er sådan at vi har forelsket os i en børnehave i en anden kommune end vores egen, vi har snakket med dem og det er ingen problem, blot et lille beløb ekstra end hvis det var i vores egen kommune, men nu sidder jeg og tænker, at der jo ikke er nogle der følger mit barn fra børnehaven til skolen, da barnet skal i skole i vores egen kommune, jeg er faldet helt pladask for børnehaven i den anden kommune og VED den passer perfekt til mit barn, hva ville i gøre?
trunte89 skriver: Jeg ville vælge en tæt på. Det er nemmere med skole, men også med også med legeaftaler osv.
Jeg ville vælge en tæt på. Det er nemmere med skole, men også med også med legeaftaler osv.
Der er samme afstand til de to børnehaver, hjemmefra os af...
Jeg ville vælge i egen kommune, da det er nemmere med legeaftaler og samtidig vil der være mange af børene som vil følges op i skolen.
Spørg jeres barn og besøg eventuelt børnehaven sammen med barnet og tag så stilling efterfølgende
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128