Konfirmationskage i "prinsesse" farver.... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2012

Muffin_girl

Dot D skriver:

Min granfætters datter skulle konfirmeres i dag, og jeg blev "hyret" til at lave en kage, som overraskelse, da Cecilie godt kan lide mine kager

Det skulle være i lyserøde farver med diadem og højsko. Roser og en "halskæde" til at samle det hele...

Jeg er sååå glad for mine nye metallicfarver, de giver altså lige det sidste lækre skær på pynten... Dem skal jeg hurtigt få brugt op

DOT du overrrakser mig hver ENESTE gang !!!!!!!!! WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW !!! Den er lige mig.. I LOVE PINK ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

Dot D

B&J skriver:

ej fine fine fine kage den er sååååå tøset

Taaaaaaaak, det var lige det, den skulle være

Anmeld

5. maj 2012

Pige2009

Smuk!  Hvad er der i?

Anmeld

5. maj 2012

Dot D

AalborgPigen skriver:

DOT du overrrakser mig hver ENESTE gang !!!!!!!!! WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW WOW !!! Den er lige mig.. I LOVE PINK ! 

PINK er hot, PINK er flot og lige her er PINK lavet af DOT, hi hi, nu med rimesvar, hi hi hi...

Tusind tak søde

Anmeld

5. maj 2012

Mette M

Dot D skriver:

Åh, den dejlig opstart af kagebageriet.....

Jeg vil tro min den sidste havde et nummer i nærheden af 250 sådan cirka, så pas på, det holder dig "fanget" HI HI HI HI HI

Ja det er rigtig hyggeligt men tager også noget tid synes jeg. Lige et teknisk spørgsmål så. Hvis man køber det færdiglavede hvide fondant kan man så farve det med pastafarve?

Anmeld

5. maj 2012

Dot D

Baagøe skriver:

Smuk!  Hvad er der i?

Tusind tak

Det er en lækker chokoladekage med chokostykker og hindbærmousse smurt med PSC med Temp 12 cider, mumme mums

Anmeld

5. maj 2012

Muffin_girl

Dot D skriver:

PINK er hot, PINK er flot og lige her er PINK lavet af DOT, hi hi, nu med rimesvar, hi hi hi...

Tusind tak søde

Du får mig altid til at smile.. Fjolle Dot ...  

Ej du er sku sej ! 

Anmeld

5. maj 2012

Dot D

Mette M skriver:

Ja det er rigtig hyggeligt men tager også noget tid synes jeg. Lige et teknisk spørgsmål så. Hvis man køber det færdiglavede hvide fondant kan man så farve det med pastafarve?

Det tager meget tid......

Det kan det, alt det du ser her, var hvidt, og så farvede jeg det selv med pastafarve....

Anmeld

5. maj 2012

Pige2009

Dot D skriver:

Tusind tak

Det er en lækker chokoladekage med chokostykker og hindbærmousse smurt med PSC med Temp 12 cider, mumme mums

Mums den lyder god

Anmeld

5. maj 2012

Dot D

AalborgPigen skriver:

Du får mig altid til at smile.. Fjolle Dot ...  

Ej du er sku sej ! 

Er overtræt, så fjoller jeg lidt mere Kom i seng 04.15 i morges, så mine øjne er lettere tunge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.