Konfirmationskage i "prinsesse" farver.... :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.971 visninger
30 svar
0 synes godt om
5. maj 2012

Dot D

Min granfætters datter skulle konfirmeres i dag, og jeg blev "hyret" til at lave en kage, som overraskelse, da Cecilie godt kan lide mine kager

Det skulle være i lyserøde farver med diadem og højsko. Roser og en "halskæde" til at samle det hele...

Jeg er sååå glad for mine nye metallicfarver, de giver altså lige det sidste lækre skær på pynten... Dem skal jeg hurtigt få brugt op

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

Mette M

Hvor er det bare godt ud. Skal selv igang med en til den 16 når kæresten fylder år. Skal bare lige have fundet et motiv. 

Anmeld

5. maj 2012

Maja_4000

Super fin Har du brugt mould til de små roser ? Og vil du give et link til den ?

Anmeld

5. maj 2012

Dot D

Mette M skriver:

Hvor er det bare godt ud. Skal selv igang med en til den 16 når kæresten fylder år. Skal bare lige have fundet et motiv. 

Mange tak

Jeg glæder mig til at se, hvad du får lavet

Anmeld

5. maj 2012

Dot D

Maja_4000 skriver:

Super fin Har du brugt mould til de små roser ? Og vil du give et link til den ?

Mange tak skal du have

Det er en mould, der er fire størrelser i.... Jeg kan ikke lige huske, hvor jeg købte den Og så alligevel, tror det var hos The og Kaffehuset i Randers, og de får ting fra Specialkøbmanden, så måske dér

Anmeld

5. maj 2012

Maja_4000

Dot D skriver:

Mange tak skal du have

Det er en mould, der er fire størrelser i.... Jeg kan ikke lige huske, hvor jeg købte den Og så alligevel, tror det var hos The og Kaffehuset i Randers, og de får ting fra Specialkøbmanden, så måske dér

Tak

Anmeld

5. maj 2012

Mette M

Dot D skriver:

Mange tak

Jeg glæder mig til at se, hvad du får lavet

Ja det er lidt spændende. Det er min 4 kage så er stadig ny i det. 

Anmeld

5. maj 2012

Dot D

Mette M skriver:

Ja det er lidt spændende. Det er min 4 kage så er stadig ny i det. 

Åh, den dejlig opstart af kagebageriet.....

Jeg vil tro min den sidste havde et nummer i nærheden af 250 sådan cirka, så pas på, det holder dig "fanget" HI HI HI HI HI

Anmeld

5. maj 2012

B&J

ej fine fine fine kage den er sååååå tøset

Anmeld

5. maj 2012

Dot D

Maja_4000 skriver:

Tak

Selv tak. Skal nok linke, hvis jeg finder den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.