Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tarkoflen skriver: Øv altså skal man nu også frarøves sin trang til hytteost, bare fordi man vil have en baby? Lidt noget rod at en del af mit job består i at smage blandt andet på hytteost engang i mellem Jeg må håbe, at det bliver knap så klamt for mig, men chancen er nok ikke så stor Jeg så meget for jer begge! Puha kan kun forestille mig, at ventetiden er uendelig lang, når man bare gerne vil se to fine streger!Kæmpe til jer begge
Øv altså skal man nu også frarøves sin trang til hytteost, bare fordi man vil have en baby? Lidt noget rod at en del af mit job består i at smage blandt andet på hytteost engang i mellem Jeg må håbe, at det bliver knap så klamt for mig, men chancen er nok ikke så stor Jeg så meget for jer begge! Puha kan kun forestille mig, at ventetiden er uendelig lang, når man bare gerne vil se to fine streger!Kæmpe til jer begge
Jo tak, glæd dig ikke til hvis du skal have Crinone... Det ligner hytteost når det kommer ud igen
Og 1000 tak søde dig
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sara_S skriver: Jeg kan desværre ikke svare... men vil alligevel gerne spørge: hvornår har du test-dag?
Jeg kan desværre ikke svare... men vil alligevel gerne spørge: hvornår har du test-dag?
Den 12
Lisbeth1985 skriver: Det er desværre helt normalt Lorte crinone Men lige om lidt er du gravid og så er det jo det hele værd
Det er desværre helt normalt Lorte crinone
Men lige om lidt er du gravid og så er det jo det hele værd
Det er pænt klamt ja Men hvad gør man ikke for at få en lækker baby-mus
Tak søde
Becks skriver: Det er pænt klamt ja Men hvad gør man ikke for at få en lækker baby-mus Tak søde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128