Crinone?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.557 visninger
13 svar
0 synes godt om
5. maj 2012

Becks

Hej tøser..

Får I også ondt i underlivet af Crinone? Her inden for de sidste 2-3 dage, er jeg begyndt at få ondt nemlig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

ønskebørn74

Becks skriver:

Hej tøser..

Får I også ondt i underlivet af Crinone? Her inden for de sidste 2-3 dage, er jeg begyndt at få ondt nemlig..

ja helt vildt og det er normalt.. og jeg får det morgen og aften..

klamme stads..

Anmeld

5. maj 2012

Becks

ønskebarn74 skriver:

ja helt vildt og det er normalt.. og jeg får det morgen og aften..

klamme stads..

Øv, jeg havde håbet på det var positivt  Jeg mister bare mere og mere troen på den er der.. Alle symp. er forsvundet..

Ja det er sgu klamt, jeg er i hvert fald færdig med at spise hytteost for en tid!

Anmeld

5. maj 2012

ønskebørn74

Becks skriver:

Øv, jeg havde håbet på det var positivt  Jeg mister bare mere og mere troen på den er der.. Alle symp. er forsvundet..

Ja det er sgu klamt, jeg er i hvert fald færdig med at spise hytteost for en tid!

hytteost er heller ikke lige på menuen her i øjeblikket..

og her er det omvendt.. masser af tegn.. negativ test..

Anmeld

5. maj 2012

Becks

ønskebarn74 skriver:

hytteost er heller ikke lige på menuen her i øjeblikket..

og her er det omvendt.. masser af tegn.. negativ test..

Ja, det er sgu underligt.. Vi må væbne os med tålmodighed søde

Anmeld

5. maj 2012

ønskebørn74

Becks skriver:

Ja, det er sgu underligt.. Vi må væbne os med tålmodighed søde

ja, og det er sgu ikke nemt..

Anmeld

5. maj 2012

tarkoflen

Øv altså skal man nu også frarøves sin trang til hytteost, bare fordi man vil have en baby? Lidt noget rod at en del af mit job består i at smage blandt andet på hytteost engang i mellem

Jeg må håbe, at det bliver knap så klamt for mig, men chancen er nok ikke så stor

Jeg så meget for jer begge! Puha kan kun forestille mig, at ventetiden er uendelig lang, når man bare gerne vil se to fine streger!

Kæmpe til jer begge

Anmeld

5. maj 2012

ønskebørn74

tarkoflen skriver:

Øv altså skal man nu også frarøves sin trang til hytteost, bare fordi man vil have en baby? Lidt noget rod at en del af mit job består i at smage blandt andet på hytteost engang i mellem

Jeg må håbe, at det bliver knap så klamt for mig, men chancen er nok ikke så stor

Jeg så meget for jer begge! Puha kan kun forestille mig, at ventetiden er uendelig lang, når man bare gerne vil se to fine streger!

Kæmpe til jer begge

1000 tak søde...

Anmeld

5. maj 2012

Sara_S

Becks skriver:

Hej tøser..

Jeg kan desværre ikke svare... men vil alligevel gerne spørge: hvornår har du test-dag? 

Anmeld

5. maj 2012

Lisbeth1985

Det er desværre helt normalt Lorte crinone

Men lige om lidt er du gravid og så er det jo det hele værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.