christinak skriver:
Ja som overskriften lyder, føler jeg mig som en rigtig dårlig mor idag.
Jeg havde taget lille manden over i sengen i nat for at give ham mad, og efterfølgende ville han ikke sove, så jeg sad med ham på armen og er åbenbart faldet i søvn for vågner ved at han ligger på mit skød og har fået vendt sig så han ligger på maven med hovedet ned i madrassen, og jeg har overhoved ikke hørt ham.
Jeg tar ham op og han virker til at have det fint så jeg ligger ham ved siden af mig så han kan få lidt nærhed og falder fandme i søvn igen og vågner ved at han skriger nogle timer efter fordi han er gennemblødt i sved. Og har til morgen kastede han alt hans mælk op igen så føler virkelig jeg er en ringe mor for min lille dreng.
Hvis du vidste hvor mange skøre måder vi andre har sovet med vores børn på...du var bare træt 
Jeg kan varmt anbefale bogen: "Hvor lagde jeg babyen?" af Julie Lahme. Den er fantastisk og fortæller sandheden om at være mor, som jo langt fra er så glasbillede agtig som det kan virke ud af til. Alle de andre højglans polerede mødre som du ser bare have styr på alt, de har også siddet og sovet fra deres barn og skreget "Hold nu kæft" til barnet og haft et uheld med at barnet trillede ned af sofaen osv.
Det er definerer en god mor er ikke de uheld hun oplever med barnet, det er den bevidste kærlighed og omsorg hun vælger at give barnet. Alene din bekymring viser at du er en god mor. En dårlig mor ville have været komplet ligeglad 
Anmeld