Føler jeg er en dårlig mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.239 visninger
16 svar
0 synes godt om
5. maj 2012

christinak

Ja som overskriften lyder, føler jeg mig som en rigtig dårlig mor idag.

Jeg havde taget lille manden over i sengen i nat for at give ham mad, og efterfølgende ville han ikke sove, så jeg sad med ham på armen og er åbenbart faldet i søvn for vågner ved at han ligger på mit skød og har fået vendt sig så han ligger på maven med hovedet ned i madrassen, og jeg har overhoved ikke hørt ham.

Jeg tar ham op og han virker til at have det fint så jeg ligger ham ved siden af mig så han kan få lidt nærhed og falder fandme i søvn igen og vågner ved at han skriger nogle timer efter fordi han er gennemblødt i sved. Og har til morgen kastede han alt hans mælk op igen så føler virkelig jeg er en ringe mor for min lille dreng. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

MomInTheMaking

christinak skriver:

Jeg havde taget lille manden over i sengen i nat for at give ham mad, og efterfølgende ville han ikke sove, så jeg sad med ham på armen og er åbenbart faldet i søvn for vågner ved at han ligger på mit skød og har fået vendt sig så han ligger på maven med hovedet ned i madrassen, og jeg har overhoved ikke hørt ham.

Jeg tar ham op og han virker til at have det fint så jeg ligger ham ved siden af mig så han kan få lidt nærhed og falder fandme i søvn igen og vågner ved at han skriger nogle timer efter fordi han er gennemblødt i sved. Og har til morgen kastede han alt hans mælk op igen så føler virkelig jeg er en ringe mor for min lille dreng. 

Det er du ikke!. Mere føler jeg ikke at jeg behøver at skrive til det.

Anmeld

5. maj 2012

wamse

Det er du bare slet slet ikke

Du har været træt, hvilket er helt helt naturligt

Anmeld

5. maj 2012

christinak

Mom In The Making skriver:

Det er du ikke!. Mere føler jeg ikke at jeg behøver at skrive til det.

åhh tak det hjalp lidt for jeg har det godt nok dårligt med det

Anmeld

5. maj 2012

christinak

wamse skriver:

Det er du bare slet slet ikke

Du har været træt, hvilket er helt helt naturligt

Tak men ja var rigtig træt burde bare være lidt mere vågen når jeg sidder med ham

Anmeld

5. maj 2012

Gry91

Du er bestemt ikke en dårlig mor 
Du er bare et menneske helt som os andre

Anmeld

5. maj 2012

christinak

Gry91 skriver:

Du er bestemt ikke en dårlig mor 
Du er bare et menneske helt som os andre

Jeg vil jo gerne være super mor men det kommer jeg vist ikke til  

Anmeld

5. maj 2012

Gry91

christinak skriver:

Det er jeg sikker på du er
Husk på at folk som regel kun fortæller om de gode ting, og de ting som du snakker om der, holder de fleste for sig selv, og så føler man sig som den eneste i verden der kan gøre sådan.. men det sker for alle

Hvis han har det godt, så er der jo ingen skade sket

Men kender godt den følelse af at være den værste mor i verden, selv når man slet ikke er det

Anmeld

5. maj 2012

JJH

christinak skriver:

Supermødre findes ikke! men du er helt sikkert en super mor til din søn.

Anmeld

5. maj 2012

Jonatansmor

christinak skriver:

Det er du bare slet ikke. Du er verdens bedste mor til din søn, kald du dig bare supermom.

Jeg har også skadet min dreng. Klippet ham i fingeren med en negleklipper, tabt ham, albuen der gik af led, gået ind i ham... Ork, der er masser af ting jeg har udsat min lille dreng for. Fik ikke set ordentligt efter og han faldt ned af trappen. Han var på vej ud over en indkøbsvogn fordi jeg snakkede lidt for længe.

Kan sagtens blive ved tror jeg...

Og alligevel får jeg hver dag at vide at han elsker mig, kys og kram. Børn er ligeglade med hvad du gør i nuet, det er på det lange stræk at de vurderer dine evner som mor.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.