Overvejer at søge hjælp hos lægen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2012

Mamalou

Anonym skriver:

Føler mig træt, og er ked af det på jobbet.. Lige pt. kan jeg ikke overskue 7 timers arbejde i dag

Det lyder til, at det vil være en rigtig god idé at tilkalde lægen. Jeg kan ikke lade være med at tænke, om du er på vej til at få en depression. Jeg synes ihvertfald, at det kan forklare, hvorfor du pludselig får madlede. Jeg forstår godt, hvorfor du har det træls med arbejdet, når du er blevet fyret og hvis jeg var dig, ville jeg overveje om jeg skulle sygemeldes/eller blive væk den resterende tid. Du skal tænke på dig selv - tage dig selv alvorligt.

Kæmpe kram 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

ano14316

Anonym skriver:

Siden i søndags, har jeg ikke haft lysten til mad. Ved ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, men der er sådan en bestemt lugt ude i vores gangskab (ikke klamt, men indlukket skabslugt tror jeg), og det MESTE mad lugter sådan når jeg spiser det. Både rugbrødsmad, pasta med kødsauce og andre ting.

Igår spise jeg (var alene hele dagen - det hjælper desværre heller ikke)

- en halv pakke jordbær

- en halv pita med kød (men så kom lugten frem i den)

Har tabt mig 10 kg. på 2 mdr. - og blev opsagt i mandags, og skal være på jobbet 1 mdr. mere, men i hver pause, kan jeg næsten ikke få andet ned end vand.

Min svigermor er den eneste som har sagt at jeg ser mindre ud (er gået fra 58 kg. til 48 kg.), så ved der ikke er blevet lagt mærke til det..

Overvejer virkelig at ringen til lægen mandag..

Er du gravid?

Fordi ligepræcis sådan havde jeg det.. og jeg nået at gøre mit køleskab rent 3 gange før jeg fattede at det nok var graviditeten.

jeg gjorde det at jeg skar en citron ud og puttede den i et glas og fyldte vand i, det tog lugten.

Anmeld

5. maj 2012

ano14316

Anonym skriver:

Føler mig træt, og er ked af det på jobbet.. Lige pt. kan jeg ikke overskue 7 timers arbejde i dag

Lyder rigtig fornuftigt at kontakte lægen.

Hvis du har det rigtig skidt, så kan du kontakte psykiatrisk skadestue, de er super søde!

Anmeld

5. maj 2012

Kofoed.

Anonym skriver:

Alt går bare så godt hjemme - er så træt af at jobbet skal ødelægge mig

Det kan nu godt gøre en syg i sig selv

Anmeld

5. maj 2012

Mettefpigen

Synes også du skal kontakte lægen, for det lyder som en depression...

Anmeld

7. maj 2012

Anonym trådstarter

UPDATE:

Er blevet sygmeldt - eller rettere sagt, jeg har meldt mig syg på ubestemt tid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.