Overvejer at søge hjælp hos lægen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

997 visninger
15 svar
0 synes godt om
5. maj 2012

Anonym trådstarter

Siden i søndags, har jeg ikke haft lysten til mad. Ved ikke helt hvordan jeg skal beskrive det, men der er sådan en bestemt lugt ude i vores gangskab (ikke klamt, men indlukket skabslugt tror jeg), og det MESTE mad lugter sådan når jeg spiser det. Både rugbrødsmad, pasta med kødsauce og andre ting.

Igår spise jeg (var alene hele dagen - det hjælper desværre heller ikke)

- en halv pakke jordbær

- en halv pita med kød (men så kom lugten frem i den)

Har tabt mig 10 kg. på 2 mdr. - og blev opsagt i mandags, og skal være på jobbet 1 mdr. mere, men i hver pause, kan jeg næsten ikke få andet ned end vand.

Min svigermor er den eneste som har sagt at jeg ser mindre ud (er gået fra 58 kg. til 48 kg.), så ved der ikke er blevet lagt mærke til det..

Overvejer virkelig at ringen til lægen mandag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

Joan ( Smallie )

Er du gravid? For så er det helt nomalt og hvis ikke du er gravid ja så syntes jeg da du skal snakke med lægen om det.

Anmeld

5. maj 2012

Englehår

Profilbillede for Englehår

Jeg synes helt sikkert, at du skal kontakte din læge.

Anmeld

5. maj 2012

Anonym trådstarter

Joan ( Smallie ) skriver:

Er du gravid? For så er det helt nomalt og hvis ikke du er gravid ja så syntes jeg da du skal snakke med lægen om det.

Er på p-piller, sidst jeg testet var jeg ikke gravid og har haft min periode for 21 dage siden (ca.) og skal have min perioder igen i de kommende 7 dage (p-pille pause)

Anmeld

5. maj 2012

Anonym trådstarter

Dog kan jeg godt spise slik (dog ikke alt slik og chips - det/de lugter også af skabet) og frugt/grøntsager

Anmeld

5. maj 2012

Mamalou

Hvordan har du det ellers, hvis man ser bort fra din madlede? 

Anmeld

5. maj 2012

Anonym trådstarter

Mamalou skriver:

Hvordan har du det ellers, hvis man ser bort fra din madlede? 

Føler mig træt, og er ked af det på jobbet.. Lige pt. kan jeg ikke overskue 7 timers arbejde i dag

Anmeld

5. maj 2012

Anonym trådstarter

Kan vagtlægen hjælpe?? Lige nu er mandag laaaaaaangt væk

Anmeld

5. maj 2012

Kofoed.

Jeg synes du skal kontakte lægen, det kan godt være tegn på noget depression, håber du snart for det bedre.

Anmeld

5. maj 2012

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

Jeg synes du skal kontakte lægen, det kan godt være tegn på noget depression, håber du snart for det bedre.

Alt går bare så godt hjemme - er så træt af at jobbet skal ødelægge mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.