Pålægsmand/kone i Aalborg .. HVOR ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2012

Mamalou

AalborgPigen skriver:

Jeg har bestilt den i Salling Der arbejder jeg, og kender kokken.. Så det kan da vel kun være udemærket .. 

Jeg har hørt at de skulle være gode, så det er sikkert et godt valg plus det at du sikkert får lidt fordele, når du kender kokken Jeg ælsker Salling, især nu med Rivegilde. Det må være nogle hårde dage for jer ansatte for der er dælme mange!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

Muffin_girl

Mamalou skriver:

Jeg har hørt at de skulle være gode, så det er sikkert et godt valg plus det at du sikkert får lidt fordele, når du kender kokken Jeg ælsker Salling, især nu med Rivegilde. Det må være nogle hårde dage for jer ansatte for der er dælme mange!

Det håber jeg ,.. Og så kunne jeg også stille nogle krav til ham Da jeg er lidt kræsen .. 

Jeg er der heldigvis ikke pt.. Var ansat som juleassistance fra oktober-januar. Og starter nu som elev d.2 juli .. Så det bliver skønt.. Men pt kan jeg ikke holde ud at tage derind.. Der er så rodet, og alt det byggeri  

Anmeld

5. maj 2012

Mamalou

AalborgPigen skriver:

Det håber jeg ,.. Og så kunne jeg også stille nogle krav til ham Da jeg er lidt kræsen .. 

Jeg er der heldigvis ikke pt.. Var ansat som juleassistance fra oktober-januar. Og starter nu som elev d.2 juli .. Så det bliver skønt.. Men pt kan jeg ikke holde ud at tage derind.. Der er så rodet, og alt det byggeri  

Det bliver spændende for dig. Hvor i Salling skal du være?

Jeg har det faktisk heller ikke særlig godt med rodet derind eller alt for mange mennesker, så det er en rigtig dårlig kombi for mig Men har da været forbi en enkelt formiddag efter legetøj på bud

Anmeld

5. maj 2012

Muffin_girl

Mamalou skriver:

Det bliver spændende for dig. Hvor i Salling skal du være?

Jeg har det faktisk heller ikke særlig godt med rodet derind eller alt for mange mennesker, så det er en rigtig dårlig kombi for mig Men har da været forbi en enkelt formiddag efter legetøj på bud

Det kan jeg ikke afsløre herinde endnu Men på nederste etage . 

Nej jeg kan heller ikke holde alle de mennesker ud !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.