Pålægsmand/kone i Aalborg .. HVOR ? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. maj 2012

Muffin_girl

Mamalou skriver:

Jeg har fået fra Superbrugsen i Vejgård, og det var rigtig godt

Tror du de har åben om søndagen ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2012

HeidiØ

AalborgPigen skriver:

Ja som overskriften siger.. Hvor kan jeg få fat i sådan en.. VIl have det til min fødselsdag nemlig .. 

mmmmmmh hvornår skal vi komme??

Anmeld

5. maj 2012

Muffin_girl

HeidiØ skriver:

mmmmmmh hvornår skal vi komme??

hahah ... Søndag 3 juni, kl 12... jeg er ikke selv særlig vild med det faktisk.. Men de sidste 5 år har jeg bare stået i køkkenet og ordnet tusind ting.. Så i år skal det være nemt, så jeg bestiller også en kage .. Og vupti så er der serveret

Anmeld

5. maj 2012

HeidiØ

AalborgPigen skriver:

hahah ... Søndag 3 juni, kl 12... jeg er ikke selv særlig vild med det faktisk.. Men de sidste 5 år har jeg bare stået i køkkenet og ordnet tusind ting.. Så i år skal det være nemt, så jeg bestiller også en kage .. Og vupti så er der serveret

Jubii!

Ej, det kan jeg godt forstå!! Men det er da SÅ lækkert, med sådan en fætter der..

Anmeld

5. maj 2012

Mamalou

AalborgPigen skriver:

Tror du de har åben om søndagen ?  

Det har de den første og sidste søndag i måneden, så de vil have åbent i morgen

Anmeld

5. maj 2012

Muffin_girl

HeidiØ skriver:

Jubii!

Ej, det kan jeg godt forstå!! Men det er da SÅ lækkert, med sådan en fætter der..

Jeg bryder mig ikke om hvis de putter ALT for meget på ! fx de stykker hvor der er en HEL pakke leverpostej på til 1 prs ! Eller 10 stykker pålæg .. (overdrivelse)

Anmeld

5. maj 2012

Muffin_girl

Mamalou skriver:

Det har de den første og sidste søndag i måneden, så de vil have åbent i morgen

Det er ikke imorgen .. Det er den 3 juni men det er vel også den 1 i måneden Tusind tak 

Anmeld

5. maj 2012

Mamalou

AalborgPigen skriver:

Det er ikke imorgen .. Det er den 3 juni men det er vel også den 1 i måneden Tusind tak 

Velbekommen

Anmeld

5. maj 2012

HeidiØ

AalborgPigen skriver:

Jeg bryder mig ikke om hvis de putter ALT for meget på ! fx de stykker hvor der er en HEL pakke leverpostej på til 1 prs ! Eller 10 stykker pålæg .. (overdrivelse)

Haha! Jeg forstår

Anmeld

5. maj 2012

Muffin_girl

Mamalou skriver:

Velbekommen

Jeg har bestilt den i Salling Der arbejder jeg, og kender kokken.. Så det kan da vel kun være udemærket .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.