Fik også aks med min datter. Var også enormt skuffet over hele situationen. Men det var nu ikke fordi jeg kom i fuld narkose, men fordi bedøvelsen vel nærmest virkede for godt?
Jeg havde fået en EPI under mit fødselsforløb. Mine veer sad i min læn. EPIEN virkede kun i den ene side og derfor fik jeg en mere. Den virkedee stadig ikke helt som den skulle, så da jeg skulle have ks, lagde de endnu en bedøvelse.
Det føltes som om bedøvelsen gik helt op til brystkassen og jeg følte ikke jeg kunne trække vejret. Oveni kastede jeg op og jeg lå helt nede med hovedet. Jeg spurgte om jeg ikke måtte komme lidt op med hovedet, men det måtte jeg ikke. Jeg var sindsygt bange for at dø og jeg havde intet overskud, til at være glad for at være blevet mor:-(
Efterfølgende fik jeg nok en lille fødselsdeprestion og jeg havde svært ved at glæde mig over at jeg var blevet mor. Jeg havde også dårlig samvittighed over at jeg ikke var rigtig glad.
Så kan sagtens sætte mig ind i dine følelser! Og kan også kun råde dig til at tale om det igen og igen.
Jeg selv er gravid igen og da jeg skulle fortælle JM om hvorfor jeg fik kejsersnit sidste gang. Kunne jeg godt mærke at der stadig var følelser i forhold til forløbet. Så der vil nok altid være et fysisk og et psykisk ar, men med tiden skulle de gerne blive mindre.
Anmeld