Positiv æl test og fået en pige ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2012

Plysbjørnen

Mor og meget mere skriver:

Jeg har nu aldrig hørt om en mand, der bliver gravid med en pige...

Nej men manden har gjort en pige gravid... og derfor spørger men jeg ved lige så lidt som dig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

Plysbjørnen

Miss Church skriver:

Sådan forstod jeg den også til at starte med, men tror det er en kvinde som skriver.

Det er fordi, at nogle mener, at chancen for at få en pige er størst, hvis man sex'er 3 dage inden ægløsning, da de sædceller, som ville give en dreng, er gået til grunden inden ægløsningen  

Det har jeg så aldrig hørt om...

Anmeld

4. maj 2012

Miss Church

Aniteb skriver:

Det har jeg så aldrig hørt om...

Hvis du gerne vil have en pige, så skal du have sex 3-4 dage før ægløsningen ,da det vil øge chancerne for at Y-kromosomerne (drengesædcellerne), som ikke kan overleve særlig længe, vil være døde ud, mens X-kromosomerne (pigesædcellerne), som kan overleve længe, afventer frigivelse af et æg

http://www.mingraviditet.dk/snartgravid/pige.htm

Anmeld

4. maj 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Aniteb skriver:

Nej men manden har gjort en pige gravid... og derfor spørger men jeg ved lige så lidt som dig...

Prøv at læse indlægget igen - det er afgjort en kvinde, der skriver  

Anmeld

4. maj 2012

Plysbjørnen

Mor og meget mere skriver:

Prøv at læse indlægget igen - det er afgjort en kvinde, der skriver  

Jeg læste det som en mand... Men det kan da godt være jeg er fejl på den...

Anmeld

4. maj 2012

Plysbjørnen

Miss Church skriver:

Hvis du gerne vil have en pige, så skal du have sex 3-4 dage før ægløsningen ,da det vil øge chancerne for at Y-kromosomerne (drengesædcellerne), som ikke kan overleve særlig længe, vil være døde ud, mens X-kromosomerne (pigesædcellerne), som kan overleve længe, afventer frigivelse af et æg

okay, så blev jeg da så klog... jeg har fået en af hvert køn helt naturligt og uden æl test...

Anmeld

4. maj 2012

Miss Church

Aniteb skriver:

okay, så blev jeg da så klog... jeg har fået en af hvert køn helt naturligt og uden æl test...

Jaaa, jeg tvivler også på om det virker  

Så længe bebs er sund og rask, er kønnet for mig ligegyldigt 

Anmeld

4. maj 2012

dorthemus

Anonym skriver:

Bare af ren nysgerrighed ;0)

Er der nogen som har testet positiv på æl test og derefter blever gravid med en pige samme dag eller efter den positive æl test er taget ? Er der nogen der ved det ?

Ved godt det er et undeligt spørgsmål men skal bruge det til noget research.

Det gjorde jeg

Anmeld

4. maj 2012

dorthemus

Miss Church skriver:

Jeg blev insemineret samme dag som jeg testede positiv æl og fik en datter...så ingen regel uden undtagelser

Anmeld

4. maj 2012

Miss Church

dorthemus skriver:

Jeg blev insemineret samme dag som jeg testede positiv æl og fik en datter...så ingen regel uden undtagelser

Nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.