Positiv æl test og fået en pige ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.021 visninger
24 svar
0 synes godt om
4. maj 2012

Anonym trådstarter

Bare af ren nysgerrighed ;0)

Er der nogen som har testet positiv på æl test og derefter blever gravid med en pige samme dag eller efter den positive æl test er taget ? Er der nogen der ved det ?

Ved godt det er et undeligt spørgsmål men skal bruge det til noget research.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

Tona

Anonym skriver:

Er der nogen som har testet positiv på æl test og derefter blever gravid med en pige samme dag eller efter den positive æl test er taget ? Er der nogen der ved det ?

Ja altså det gjorde jeg jo, men det er vel nærmest et tilfælde?

Anmeld

4. maj 2012

Anonym trådstarter

Hvordan tilfælde ? Hvis jeg må spørge.

Grunden til at jeg spørger er at de fleste jo mener at man skal være sammen 3-4 dage før æl for at blive gravid med en pige men jeg er ved at undersøge om den påstand holder stik sådan i real life :0)

Anmeld

4. maj 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Grunden til at jeg spørger er at de fleste jo mener at man skal være sammen 3-4 dage før æl for at blive gravid med en pige men jeg er ved at undersøge om den påstand holder stik sådan i real life :0)

Altså når man står med en positiv ægløsningstest, er der jo mellem 24 og 48 timer til man har ægløsning. Ved ikke om du kan bruge det til noget? 

Anmeld

4. maj 2012

Miss Church

Anonym skriver:

Arhhh Jeg misforstod dit spørgsmål! Undskyld forvirringen

Anmeld

4. maj 2012

Mutti2B

Anonym skriver:

Altså jeg blev insemineret samme dag jeg fik en positiv æl test og jeg venter en pige. Men hvornår æl reelt kom ved jeg ikke.

Anmeld

4. maj 2012

marius' mor

Det  du mener er, om vi er blevet gravide efter at have testet positive med en ægløsningstest og barnet så har været en pige?

må jeg spørge hvad du skal bruge det til? om der er forskel på sædcellernes svømme hastighed alt efter om de bærer på et X- eller Y-kromosom??

jeg har testet positiv i ÆL-test og scanningen siger at vi venter en pige, men har endnu ikke født, så man ved jo aldrig..

Det skal dog siges, at jeg blev gravid inden jeg fik menses efter SA/MA/udskrabning, så om jeg reelt har haft ægløsning på det givne tidspunkt er jo ikke helt til at være sikker på..

Anmeld

4. maj 2012

Plysbjørnen

Amandas-mor skriver:

Ja altså det gjorde jeg jo, men det er vel nærmest et tilfælde?

Jeg tror ikke at vedkomne mener at der skal komme en baby ud af maven . Det virker lidt som om at det er en mand der gerne vil vide om det kan lade sig gøre at gøre en kvinde gravid ved kun at have samleje den dag der er en positiv æl test, hvis jeg ikke læser helt forkert.

Anmeld

4. maj 2012

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Aniteb skriver:

Jeg tror ikke at vedkomne mener at der skal komme en baby ud af maven . Det virker lidt som om at det er en mand der gerne vil vide om det kan lade sig gøre at gøre en kvinde gravid ved kun at have samleje den dag der er en positiv æl test, hvis jeg ikke læser helt forkert.

Jeg har nu aldrig hørt om en mand, der bliver gravid med en pige...

Anmeld

4. maj 2012

Miss Church

Aniteb skriver:

Sådan forstod jeg den også til at starte med, men tror det er en kvinde som skriver.

Det er fordi, at nogle mener, at chancen for at få en pige er størst, hvis man sex'er 3 dage inden ægløsning, da de sædceller, som ville give en dreng, er gået til grunden inden ægløsningen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.