Ja, det er godt nok en lidt forvirrende overskrift, men her følger forklaringen..
Jeg er gravid 26+0, og graviditeten er helt igennem planlagt fra vores begges side 
Da min kæreste og jeg fandt sammen, fortalte han mig, som noget af det allerførste, at han gerne ville have børn, og at det skulle være SNART! Det var sådan set bare op til mig, at smide pillerne..
Så da jeg følte tiden var inde, smed jeg p-pillerne, og bevares - jeg blev også gravid i første forsøg! Helt igennem fantastisk.
Jeg har altid ønsket mig en dreng (og det er det), jeg har altid ønsket mig et sommerbarn (er sat til 10/08), så alt er ellers bare perfekt.
Men jeg føler, at det kun er mig selv der bliver begejstret hver gang der sker noget mht maven.. 
F.eks. da sønnike sparkede første gang, hvor min kæreste kunne mærke det, var hans reaktion slet ikke som jeg havde regnet med.. Han blev da glad, men fordi at han altid har været så vild efter at få børn, og det nu endelig sker, havde jeg måske bare regnet med, at få en lidt vildere reaktion.. Det var det samme da man kunne se et spark på maven første gang.
Jeg var til kontrol hos lægen igår (uden kæresten), hvor jeg hørte hjertelyd for første gang. Jeg havde håbet på at Lasse måske var blevet lidt misundelig (forfærdeligt af mig - jeg ved det), men det var tilsyneladende ikke tilfældet.
Og det irriterer mig, at jeg bliver skuffet over det.. For jeg ved godt, at mænd er anderledes end kvinder, og jeg ved også godt, at Lasse ikke kan sætte sig ind i alle de samme ting som jeg kan, fordi at de sker i min krop, og han egentlig bare ser på.
Som han selv siger, så glæder han sig nok bare mere, til han rent faktisk kommer til verden. Man siger jo også at kvinden knytter sig til barnet, den dag hun finder ud af hun er gravid, og mænd knytter sig til barnet den dag det kommer til verden.
Jeg ved, at han glæder sig ligeså meget som mig, til at vi skal blive forældre, jeg ville bare ønske, at han jublede lidt mere over de ting der sker undervejs 
Jeg ved egentlig ikke hvad formålet med det her indlæg er - håber bare at der er nogen der vil sige til mig, at jeg ikke er et dårligt menneske, fordi jeg tænker som jeg gør