hvordan mærker i ægløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2012

Anonym trådstarter

TR skriver:

Mange tak skal du have ! Håber os det går hurtig hos jer .. Jeg fandt sku aldrig min æggeløsning selvom det tog 1,5 år den gang for at blive gravid , vi sku til at starte i behandling .. Hvor jeg så var gravid

ja jeg håber også snart der sker noget, vi skal i behandling til september og så har vi været igang i 2 år
håber også selv på at skulle være nødt til at aflyse behandling fordi vi selv kunne klare ærterne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

TR

Anonym skriver:

ja jeg håber også snart der sker noget, vi skal i behandling til september og så har vi været igang i 2 år
håber også selv på at skulle være nødt til at aflyse behandling fordi vi selv kunne klare ærterne

Kan jeg sku godt forstå ! Det lyder godt os som en hård omgang den behandling , synes jeg !

Anmeld

4. maj 2012

Anonym trådstarter

TR skriver:

Kan jeg sku godt forstå ! Det lyder godt os som en hård omgang den behandling , synes jeg !

altså det har som sådan ikke været så hårdt endnu, vi har været igennem en del undersøgelser og selvfølgelig skuffelser hver mdr vi ikke er blevet gravide. og ja så har mit problem været min vægt så skal tabe mig ind til september og så kan vi endelig komme igang med insemination , men vi krydser for at vi måske kan nå at lave en øko inden.

Anmeld

4. maj 2012

TR

Anonym skriver:

altså det har som sådan ikke været så hårdt endnu, vi har været igennem en del undersøgelser og selvfølgelig skuffelser hver mdr vi ikke er blevet gravide. og ja så har mit problem været min vægt så skal tabe mig ind til september og så kan vi endelig komme igang med insemination , men vi krydser for at vi måske kan nå at lave en øko inden.

Kan jeg virkelig godt forstå !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.