hvordan mærker i ægløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.157 visninger
13 svar
0 synes godt om
4. maj 2012

Anonym trådstarter

Kære baby folk.
Jeg er altså lidt i tvivl med det ægløsning. Jeg ønsker ikke at bruge test da jeg har pco og ikke ønsker at ødelægge mit hovedet helt med det her projekt baby.
Idag på min dag 14 i cyklus føler jeg mig ret hævet i venstre side plus jeg har nogle små stik ind i mellem helt nede i underlivet. Kan det være ægløsning?

Hvordan oplever i jeres ægløsning ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

come2

Anonym skriver:

Kære baby folk.
Jeg er altså lidt i tvivl med det ægløsning. Jeg ønsker ikke at bruge test da jeg har pco og ikke ønsker at ødelægge mit hovedet helt med det her projekt baby.
Idag på min dag 14 i cyklus føler jeg mig ret hævet i venstre side plus jeg har nogle små stik ind i mellem helt nede i underlivet. Kan det være ægløsning?

Mine bryster bliver ømme og jeg har niv og jag i underlivet.

Det er 12 dage siden min mens stoppede og jeg har ÆL nu

Anmeld

4. maj 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Mine bryster bliver ømme og jeg har niv og jag i underlivet.

Det er 12 dage siden min mens stoppede og jeg har ÆL nu

uhh spændende jeg har altså også en ide om at det idag jeg har ægløsning så manden har bare at smide bukserne når han kommer hjem haha
men har nu ingen ømme bryster, men det jo også forskelligt fra person til person. kan bare mærke de her små stik og jag i venstre side og føler mig lidt hævet eller oppustet der også.
men var spændt på at se hvordan andre reagere, så tusind tak for dit svar.

Anmeld

4. maj 2012

come2

Anonym skriver:

uhh spændende jeg har altså også en ide om at det idag jeg har ægløsning så manden har bare at smide bukserne når han kommer hjem haha
men har nu ingen ømme bryster, men det jo også forskelligt fra person til person. kan bare mærke de her små stik og jag i venstre side og føler mig lidt hævet eller oppustet der også.
men var spændt på at se hvordan andre reagere, så tusind tak for dit svar.

Det var så lidt

For vi snart står med en positiv test

Anmeld

4. maj 2012

TR

Anonym skriver:

Kære baby folk.

Her ved mig, er det svært at sige hvordan jeg mærker det .. ;s Jeg har en lang cyklus på 35 dage .. Men håber det bliver nemmere , når vi skal igang igen ! (Har lige mistet mit barn , var 19 uger henne ;'()

Anmeld

4. maj 2012

millee

Jeg er da helt glad for at du stillede det spørgsmål for jeg håber også snart på en positiv test enten den ene eller den anden.

Jeg har nu testet siden dag 11 og har testet hver dag men har ikke fået en positiv test endnu og er idag på dag 20 ???? Så jeg tror ikke på den denne gang. Jeg tror bare det hedder hver 3. dag næste gang så.

Anmeld

4. maj 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Det var så lidt

For vi snart står med en positiv test

Jaa håber jeg godt nok også

Anmeld

4. maj 2012

Anonym trådstarter

TR skriver:

Her ved mig, er det svært at sige hvordan jeg mærker det .. ;s Jeg har en lang cyklus på 35 dage .. Men håber det bliver nemmere , når vi skal igang igen ! (Har lige mistet mit barn , var 19 uger henne ;'()

jeg har også en lang cyklus på mellem 34-42 dage så den svinger ovenikøbet også en del.

ÅH hvor forfærdeligt, det gør mig virkelig ondt at høre, hvor dybt uretfærdigt selvom det nok er svært at tænke på nu så håber jeg også det bliver nemt for jer når i er klar igen, og at i må få et sundt og velskabt barn ud af det efter alle 9 mdr.

et kæmpe kram skal du have
og tak for svar

Anmeld

4. maj 2012

Anonym trådstarter

millee skriver:

Jeg er da helt glad for at du stillede det spørgsmål for jeg håber også snart på en positiv test enten den ene eller den anden.

Jeg har nu testet siden dag 11 og har testet hver dag men har ikke fået en positiv test endnu og er idag på dag 20 ???? Så jeg tror ikke på den denne gang. Jeg tror bare det hedder hver 3. dag næste gang så.

det var da godt jeg kunne gøre dig glad det gør jeg gerne for folk

øv det kunne da godt tyde på at den nok ikke har været der denne omgang, men jeg skal virkelig ikke gøre mig klog på de test der. er bange for at hvis jeg selv startede med dem, ville jeg både købe mig fattig samt være småskør i hovedet 24/7

Håber vi snart står med en positiv graviditetstest istedet for at bekymre os om den forvirrende ægløsning
til dig og tak for svar

Anmeld

4. maj 2012

TR

Anonym skriver:

jeg har også en lang cyklus på mellem 34-42 dage så den svinger ovenikøbet også en del.

ÅH hvor forfærdeligt, det gør mig virkelig ondt at høre, hvor dybt uretfærdigt selvom det nok er svært at tænke på nu så håber jeg også det bliver nemt for jer når i er klar igen, og at i må få et sundt og velskabt barn ud af det efter alle 9 mdr.

et kæmpe kram skal du have
og tak for svar

Mange tak skal du have ! Håber os det går hurtig hos jer .. Jeg fandt sku aldrig min æggeløsning selvom det tog 1,5 år den gang for at blive gravid , vi sku til at starte i behandling .. Hvor jeg så var gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.