jeres økonomi? hvordan så/ser i den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2012

Anonym trådstarter

Joyce1986 skriver:

Jeg har endnu ikke børn, men venter på vores lille pige kommer til verden når som helst (termin 8. maj.)

og vi har selvfølgelig været ude og købe udstyr til hende, og det har kostet os omkring 30.000 kr. (dog har vi fået en masse gaver og penge.)

Men jeg læste engang en artikel at det koster omkring 35.000 kr. om året at have en baby.

Jeg studere og min kæreste arbjder, og vi har regnet på at det intet problem bliver..

Jeg har også regnet på det både hvis Jeg var på dag penge og i job og det kan sagtens løbe rundt og alligevel er jeg i tvivl med den økonomi. Ved ikk hvorfor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

Silas&Mille

vores økonomi var helt ad H til da jeg blev gravid første gang.

Men det skulle ikke holde os fra at beholde barnet.

Da vi fandt ud af at vi ventede nr 2 var den heller ikke alt for god, men vi har været rigtig gode til at ligge vores prioriteringer om, så det er slet ikke noget børnene mærker noget til.

Selvfølgelig tænker man på om man nu har råd til det og det, men jeg stoppede selv med det, da det gik op for mig at det virkelig ødelagde mit humør. Derefter gik det meget bedre og vi fik og får råd til det vi har brug for og det ungerne har brug for

Anmeld

5. maj 2012

Anonym trådstarter

Joyce1986 skriver:

Jeg har endnu ikke børn, men venter på vores lille pige kommer til verden når som helst (termin 8. maj.)

og vi har selvfølgelig været ude og købe udstyr til hende, og det har kostet os omkring 30.000 kr. (dog har vi fået en masse gaver og penge.)

Men jeg læste engang en artikel at det koster omkring 35.000 kr. om året at have en baby.

Jeg studere og min kæreste arbjder, og vi har regnet på at det intet problem bliver..

hold da op det var også mange penge har i købt alt nyt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.