Krammetråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2012

Jonatansmor

Jamen så får I alle da en

Og en ekstra, til alle jer der godt lige kunne bruge et ekstra idag

Skal vi så snart have kage?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

MyLove E

Jeg vil gerne kramme Nettemor og Janni, for altid komme med søde ord og gode råd:-):-)

Anmeld

4. maj 2012

TR

Jeg giver et gruppekram til dem som har lyttet og hjulpet i denne svære tid ! ..

Anmeld

4. maj 2012

Koen.

Mette. skriver:

Mit kram går til  Zette og til tanja.

De er begge altid så søde at skrive med.

åhh tak du kære kan kun sige i absolut lige måde

Anmeld

4. maj 2012

Koen.

ih jamen jeg vil gerne sende et kram til alle de skønne piger i min terminsgruppe Tillykke kram til dem der har poppet babyer og et trøstekram til os der stadig lider

og et dejligt kram til min søster Janni. som bare står standby pt og venter på jeg føder så hun kan hente min store prinsesse

og til alle de andre dejlige piger i mit "liv" herinde og som os følger mig på FB

Anmeld

5. maj 2012

Mira0911

Der er så mange jeg vil give kram.... 

Wamse 

jydeinden 

Frk-lotusblomst + Sabrina 

Grinny 

Laulund

Princesspigen tror jeg det brugernavnet er... 

Frøken J 

Janni 

Lisesp83 

Og mange mange flere... 

Anmeld

5. maj 2012

Betina_fra_Als

sender en stor krammer til mig selv, så har jeg da ihvert fald fået bare et kram idag

også en stooooooooooor krammer til alle andre :-)

Anmeld

5. maj 2012

L&V

HeidiØ skriver:

Og Månsson for hulen da! Samt vores kommende svigerdatter, hihi!

Ih hvor er du bare sød.. Du ska dælme os ha et stort kram Heidi, du er bare så go til at få en i godt humør Såå STORT kram til dig og svigersønnen

Anmeld

5. maj 2012

Frk-Lotusblomst

Først vil jeg give et kram til ALLE DE DEJLIGE BABY.DK'ERE! Dernæste vil jeg give et til alle de skønne på min VENNELISTE. <3 Også et kram skal gå til alle dem der følger mig/støtter mig og hepper på mig i vores "kamp" for et barn..Samt et til alle dem der kæmper for at få deres ønskebarn. <3

Et ekstra kram til alle der har BRUG FOR ET!

Så endnu et til:

TR - Fordi jeg ved du har brug for det. Jeg tænker på jer. og du skal vide du altid kan skrive til mig, hvis du har brug for det!

Frk-Stoltze - Fordi du altid er her for mig, og jeg for dig. <3

Chevro - Fordi du er en skøn pige som jeg er glad for at have mødt igennem Sabrina.

Nessie - Fordi vi står i (næsten) samme situation. Go bebser, kom til os. <3

Mira0911 - Fordi du er en dejlig og varm pige, det var så dejligt at møde dig til træf. <3

Mizz-sommer - Fordi vi kom så godt ud af det til baby.dk træf. <3

M (: - Fordi du er dig. <3 Vi går godt i spænd og har lange og dejlige snakke privat. <3

Kris89 - fordi jeg krydser for hun får en dejlig gave omkring d. 9-10 maj. <3

Muhmi - Fordi du har brug for et ekstra, ekstra kram idag. <3 Jeg er her til at lytte, hvis du har brug for det. <3

Anmeld

5. maj 2012

Janni.

Ihh 1000 tak for alle krammerne 

Bullerbassen: kram til dig fordi du er dig, og du altid er positiv uanset hvad der er hændt. 

Tauf: kram til dig, er glad for at kunne hjælpe ind imellem. 

Tanja: kram til dig fordi du er min skøre søster (og pop så den unge ud.!!)   ILY

Mira0911: kram til dig fordi du laver positive tråde, og sætter lidt gang i baby, når det trænger. Og tak for de geniale billeder på facebook (dem med find katten... osv) 

Og stort kram til alle jer andre, uden os alle fandtes baby nemlig ikke.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.