Krammetråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2012

come2

Laulund87 skriver:

Er det ikke på tide med en ny krammetråd?

Mit kram går til Frøken J fordi hun er dejlig

Hvem går dit kram til?

(Og ja det er nok en af de ligegyldige tråde, men det går nok)

Jeg vil ikke sende kram til bestemte personer, for synes sku i alle fortjener et

Tanker og kram til alle der har fået børn

og et ekstra et til alle der kæmper for at blive gravide

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

4kløver

Muhmi skriver:

Sender et kram til alle der vil modtage det...

Anmeld

4. maj 2012

4kløver

Sender til alle der ikke få et

Anmeld

4. maj 2012

Mettefpigen

Jeg vil gerne sende krammere til alle herinde og et specielt et til Tildesmor fordi hun har lagt øre til alle mine problemer, og fordi hun skal have trillinger  Hun får en lille kamp selv  Og et KÆMPE kram til min mor (selvom hun ikk er herinde) fordi hun overlevede og har sin livs kamp nu, og simpelthen er så dejlig at hun har tid til alle andre selvom hun kæmper så meget selv  Og må også lige give et til mig selv, fordi jeg har kæmpet en brav kamp og kan se lysere på tingene nu, og selvfølgelig et til min dejlige Lukas dreng

Anmeld

4. maj 2012

Dot D

Jeg vil sende et stort kram til en af mine bedste veninder  TSJ - Tine. Twinboys - Majbritt og Karina skal også have et kram...

Så er der ellers gruppekram for resten for så har jeg fået alle med

Anmeld

4. maj 2012

Clisolka

Jeg vil ikke sende et kram til bestemte personer, men vil give jer alle et kram! I er her altid med gode råd og støtte 

Anmeld

4. maj 2012

2babygirls

Mor til Frederic skriver:

uh... Kan ikke kun give kram til en person herinde...

Maja84; skylder dig så meget fordi du vidste hvor meget det betød for mig at have fået min egen jm med til pks og at du/i derfor gav os 'jeres' plads til kejsersnit..

B&J; du er et herligt menneske...

Twinboys; du rummer bare sådan en kampgejst og hjælper andre.

Baagøe; for alle vores pb breve til hinanden, du er et godt menneske og en rigtig rar én af slagsen...

KittyGirl; for den du er...

Laulund87; fordi du altid er ærlig og rigtig dejlig at snakke med...

Puslingen; fordi du trods megen sygdom med jeres dreng, stadig kan hjælpe andre...

Tina&martin; fordi du er så livsglad og frisk...

Har helt sikkert glemt nogen i farten, men et kram skal i også have...

I lige måde! Du er sku mega sej og mindst lige så frisk

Anmeld

4. maj 2012

jydeinden

Laulund87 skriver:

Er det ikke på tide med en ny krammetråd?

Mit kram går til Frøken J fordi hun er dejlig

Hvem går dit kram til?

(Og ja det er nok en af de ligegyldige tråde, men det går nok)

en kram til heidiø: fordi hun er en sød pige, og fordi hun har en bedårende dreng.

en til michelledam: fordi jeg flere gange har skrevet med hende, og kender lidt til den kamp hun nu er igennem

en vores alle sammens "mor" Sussie, fordi hun er en dejlig kvinde som altid lytter til en

en kram til Mira fordi hun altid virker glad og positiv

og så en sidste kram til resten af baby

Anmeld

4. maj 2012

Tildes mor

Jeg vil gerne sende kæmpe krammere til:

Mettefpigen: Fordi hun fortjener det og er rigtig sød( - og også en til lækre Lukas!)

Ønskebarn74: Fordi hun virker rigtig sød, og som tak for hjælpen med at oversætte tysk for mig! (og der tilføjes lige noget babystøv og klister så de dejlige ægbasser bliver )

SD skal også have en krammer! fordi hun er en super mor som jeg er sikker på får de lækreste små tvillinger i år!

og sidst men ikke mindst!

Rebecca55: fordi hun er der til at besvare min mange spørgsmål omkring det hele og simpelthen bare er så sød!

Anmeld

4. maj 2012

Tildes mor

Mettefpigen skriver:

Jeg vil gerne sende krammere til alle herinde og et specielt et til Tildesmor fordi hun har lagt øre til alle mine problemer, og fordi hun skal have trillinger  Hun får en lille kamp selv  Og et KÆMPE kram til min mor (selvom hun ikk er herinde) fordi hun overlevede og har sin livs kamp nu, og simpelthen er så dejlig at hun har tid til alle andre selvom hun kæmper så meget selv  Og må også lige give et til mig selv, fordi jeg har kæmpet en brav kamp og kan se lysere på tingene nu, og selvfølgelig et til min dejlige Lukas dreng

Åårh, ilm.
- har faktisk lige sendt dig et uden at se du kom først!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.