Og turen går til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2012

Nettemor

NinaNymannMadsen skriver:

vi har ingen planer. kæresten skal nok side og spille computer og så kan jeg ellers bare tage mig af pigerne. men nu må vi se hvad dagen briger på.

Det er nu også dejligt med en dag uden planer i ny og næ..

Desværre ikke så tit det sker her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

Nettemor

StineW79 skriver:

Vil faktisk også sige at maden i giveskud er noget bedre end de fleste andre zoo'er vi har været i rundt omkring i landet. Priserne er så også lidt høje. 

Køb et årskort, det gir adgang til både ålborg og Odense zoo og vist rabatter til et par andre steder. Det ka i hvert fald snildt betale sig! Vh stine

Var afsted med svigerinden plus hendes familie. Så vi deltes om madpakken så vi alle havde lidt med Super lækkert!

Vi har årskort til Ålborg zoo. så vi kom gratis ind idag Det kan klart anbefales.. Vi har tjent vores kort ind. Og så elsker jeg det faktum at den gælder et år. Ikke bare en sæson..

Anmeld

4. maj 2012

Nettemor

Sujan skriver:

Har lige set der er livstilsmesse på gavnø slot.. så der tager vi ud. Kom der meget som barn og er spændt på hvad der er sket derude.

Far ville gerne på ink festival i KBH. Men vi har haft en lidt hård nat og tror ikke det er særlig børnevenligt så fik jeg talt ham fra

Var det godt så? Jeg har faktisk aldrig været der..

puha ja en festival oven på en lang nat uden meget søvn. Det havde jeg heller ikke lige været frisk på..

Anmeld

4. maj 2012

Janni.

Elsker også Givskud Løvepark. Min kærestes søster arbejder dér. Vi skal der over i løbet af sommeren sammen med min bror, svigerinde, deres 2 piger og min mor og hendes kæreste. En rigtig familie tur. Vi var også der ovre sidste år. Elsker bare stedet, og glæder mig til at vise Silas parken, selvom han ikke forstår det helt endnu.  

Idag har vi holdt skovtur i haven, bare mor og søn. Det var hyggeligt, så længe sønnike gad. 

Anmeld

4. maj 2012

NinaNymannMadsen

Nettemor skriver:

Det er nu også dejligt med en dag uden planer i ny og næ..

Desværre ikke så tit det sker her

sådan er det næsten altid her.

Anmeld

4. maj 2012

Sujan

Nettemor skriver:

Var det godt så? Jeg har faktisk aldrig været der..

puha ja en festival oven på en lang nat uden meget søvn. Det havde jeg heller ikke lige været frisk på..

Messen var god..

Slotsparken er rigtig hyggelig at gå rundt i.. men man skal kunne lise blomster:-) mens er rigtig hyggeligt synes jeg

Anmeld

4. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Nettemor skriver:

Var afsted med svigerinden plus hendes familie. Så vi deltes om madpakken så vi alle havde lidt med Super lækkert!

Vi har årskort til Ålborg zoo. så vi kom gratis ind idag Det kan klart anbefales.. Vi har tjent vores kort ind. Og så elsker jeg det faktum at den gælder et år. Ikke bare en sæson..

Vi købte årskort til Ålborg zoo sidste år og den er bare tjent ind mange  gang. Og ja det er nemlig fedt at de gælder et helt år! Vi plejer i reglen også selv at lave sandwich, når vi køre ud på ture i det danske land! Meget hyggeligere og billiger!! Vh stine

Anmeld

4. maj 2012

Nettemor

Sujan skriver:

Messen var god..

Slotsparken er rigtig hyggelig at gå rundt i.. men man skal kunne lise blomster:-) mens er rigtig hyggeligt synes jeg

Dejligt I havde en god dag

Anmeld

4. maj 2012

Nettemor

StineW79 skriver:

Vi købte årskort til Ålborg zoo sidste år og den er bare tjent ind mange  gang. Og ja det er nemlig fedt at de gælder et helt år! Vi plejer i reglen også selv at lave sandwich, når vi køre ud på ture i det danske land! Meget hyggeligere og billiger!! Vh stine

Ja der er mange fordele ved selv at medbringe maden..

Prisen, det er til at komme til at spise når man er sulten. Også selv om alle andre i parken er sulten samme tid. Du er sikker på det er noget du kan li Ungerne spiser som regel bedre.. Og man kan sidde lige ved legepladsen så der er ro til at nyde at spise færdig selv om ungerne er færdige længe før de voksne

Anmeld

4. maj 2012

Nettemor

NinaNymannMadsen skriver:

sådan er det næsten altid her.

Vores weekender er ALTId proppede. .Kunne være fedt at prøve at have en hel weekend uden planer.. Mon det nogensinde sker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.