Og turen går til...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

897 visninger
21 svar
0 synes godt om
4. maj 2012

Nettemor

GIVSKUD LØVEPARK

Ja det er det vi skal i dag. Og jeg glæææææder mig! Det er mange år siden jeg sidst var der med mine forældre. Nu har jeg så muligheden for at vise det til min søn, som eeeeeelsker dyr. Fantastisk

Hvad skal I skønne kvinder lave på sådan en bededag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

B&J

håber i får en super dejlig tur

vi skal bare ned og foder ænder det er nu også hyggeligt ellers slappe af

Anmeld

4. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her elsker vi giveskud. Det er så hyggeligt og de har legepladser til alle aldre! Rigtig god tur! Vh stine

Anmeld

4. maj 2012

Nettemor

B&J skriver:

håber i får en super dejlig tur

vi skal bare ned og foder ænder det er nu også hyggeligt ellers slappe af

Årh det er længe siden jeg været afsted for at fodre ænder.. Må vi da vist også snart gøre

Tak skal du ha. Jeg er sikker på det bliver en herlig dag..

Anmeld

4. maj 2012

Nettemor

StineW79 skriver:

Her elsker vi giveskud. Det er så hyggeligt og de har legepladser til alle aldre! Rigtig god tur! Vh stine

Det var nemlig det jeg mente.. Elskede det også da vi var afsted sidst.. Så det bliver bare en super god dag..

Har en veninde som er i nær familie med ham der har det.. Så hører jo tit en masse godt om det..

Anmeld

4. maj 2012

wamse

God tur
Vi var i Givskud forrige år, og det var ungerne helt vild med

Jeg skal bare gjort huset rent i dag, og hygge med børnene

Anmeld

4. maj 2012

NinaNymannMadsen

vi har ingen planer. kæresten skal nok side og spille computer og så kan jeg ellers bare tage mig af pigerne. men nu må vi se hvad dagen briger på.

Anmeld

4. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Nettemor skriver:

Det var nemlig det jeg mente.. Elskede det også da vi var afsted sidst.. Så det bliver bare en super god dag..

Har en veninde som er i nær familie med ham der har det.. Så hører jo tit en masse godt om det..

Vil faktisk også sige at maden i giveskud er noget bedre end de fleste andre zoo'er vi har været i rundt omkring i landet. Priserne er så også lidt høje. 

Køb et årskort, det gir adgang til både ålborg og Odense zoo og vist rabatter til et par andre steder. Det ka i hvert fald snildt betale sig! Vh stine

Anmeld

4. maj 2012

Sujan

Har lige set der er livstilsmesse på gavnø slot.. så der tager vi ud. Kom der meget som barn og er spændt på hvad der er sket derude.

Far ville gerne på ink festival i KBH. Men vi har haft en lidt hård nat og tror ikke det er særlig børnevenligt så fik jeg talt ham fra

Anmeld

4. maj 2012

Nettemor

wamse skriver:

God tur
Vi var i Givskud forrige år, og det var ungerne helt vild med

Jeg skal bare gjort huset rent i dag, og hygge med børnene

Årh her skal formiddagen imorgen vist bruges på rengøring

Det var bare så fedt dernede. Og bassen elskede det...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.