Jeg tror at min datter er blevet misbrugt. Hjælp mig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2012

Bshizzle

Det løber mig koldt ned af ryggen det du skriver.. 

Skynd dig og få det undersøgt.. Politiet i en helvedes fart!! 

Jeg er osse nysgerrig for at høre hva din mistanke bygger på?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

morbibi

Anonym skriver:

Jeg har en forfærdelig mistanke om at min lille datter her til aften er blevet misbrugt.

Jeg beder til at min mavefornemmelse er forkert!

Hjælp. Hvem kontakter jeg og hvad gør jeg?!

Du skal ringe til politiet med det samme

Anmeld

4. maj 2012

A&F

Puha, håber ikke der er sket hende noget. Tænker på at det er en læge der skal vurdere det, og så kontakte politiet . Stort kram

Anmeld

4. maj 2012

mariamiss6

Anonym skriver:

Jeg har en forfærdelig mistanke om at min lille datter her til aften er blevet misbrugt.

Ååååh afmagt Stakkels pige, hvis det er overgået hende....

Men, hvordan fik du den mistanke? Og endnu mere, hvordan er du kommet frem til at det må være sket her til aften?

Anmeld

4. maj 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

politiet.. for at sikre DNA spor.. og de sender jer i den forbindelse forbi en læge og der bliver også sørget for psykisk hjælp..

Anmeld

4. maj 2012

Jonatansmor

Anonym skriver:

Du kontakter politiet. Husk, ikke vaske hende, for der kan være afgørende DNA-spor på hende.

Igennem politiet og skadestuen (Der tager DNA sammen med politiet og undersøger hende for fysiske spor) får hun tilbudt umiddelbar krisehjælp hos en psykolog der har med misbrugte børn at gøre.

Finder I ud af din mistanke er korrekt, kan du få økonomisk hjælp igennem din kommune til vedvarende psykologisk bistand.

Godt du reagerer. Godt du gør noget.

Hun skal afhøres hvis de finder spor på hende. Spørgsmålene kan virke som om de går over grænsen, men hendes umiddelbare opfattelse af situationen kan være vigtig fordi hjernen over tid ændrer på begivenhedernes gang.

Stol på politi, psykologhjælpen og kommunen. De kan og vil meget gerne hjælpe jer.

Anmeld

4. maj 2012

sarahb

Jeg håber ikke der er sket hende noget!
PUHA

Men samtidig hvis der er håber jeg hvis der er at du kom i hurtigt kontakt med politiet så i kunne sikre spor m.m.

Anmeld

4. maj 2012

B&J

håber af hele mit hjerte der ikke er sket hende noget

mon ikke det er læge/politiet

Anmeld

4. maj 2012

Anonym trådstarter

Tak for hjælpen allesammen.

Jeg ringede til lægevagten som sendte os til skadestuen.
De sendte os hurtigt til børneafdelingen hvor hun blev undersøgt af en læge. De snakkede med os og fortalte at det skulle anmeldes før hun kunne blive undersøgt indvendigt. Vi fik lægen overtalt til bare at kigge på hende. Hun sagde heldigvis at alting så normalt ud og at jomfruhinden var intakt - så vi har ikke anmeldt noget.

Gudskelov for at jeg ikke havde ret.
Der bliver lavet en indberetninger til kommunen, som så vil kontakte os og sikre sig at vi har det godt.

Anmeld

5. maj 2012

Ciss

Anonym skriver:

Tak for hjælpen allesammen.

Jeg ringede til lægevagten som sendte os til skadestuen.
De sendte os hurtigt til børneafdelingen hvor hun blev undersøgt af en læge. De snakkede med os og fortalte at det skulle anmeldes før hun kunne blive undersøgt indvendigt. Vi fik lægen overtalt til bare at kigge på hende. Hun sagde heldigvis at alting så normalt ud og at jomfruhinden var intakt - så vi har ikke anmeldt noget.

Gudskelov for at jeg ikke havde ret.
Der bliver lavet en indberetninger til kommunen, som så vil kontakte os og sikre sig at vi har det godt.

Pyh, det var godt at høre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.