Opretter du "ligegyldige" debatter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

jeg opretter kun debatter hvis jeg søger råd f.eks. mme, grød, autostol osv eller hvis jeg søger noget jeg vil købe. 

Jeg opretter ikke ligegyldige debatter, men jeg synes jeg har kommenteret på mange ligegyldige debatter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

4kløver

Ja laver også ligegyldig tråde for ingen svare
Men ja der er mange som jeg også finder ligegyldig men så synger jeg bare vigtigt viden ligegyldig info.

Anmeld

3. maj 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Rinepigen skriver:

Enig sys at man skal oprette de debatter man har lyst til og så må folk jo selv om de vil læse og kommentere eller mene den er ligegyldig  

Jeg synes ikke Ts skriver at man ikke skal oprette disse "ligegyldige tråde". Ts er blot interesseret i vide hvorfor

Anmeld

3. maj 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ved ik om man ka kalde nogen indlæg " ligegyldige" Tænker da at de betyder noget, for den person der opretter det! At det så ik fanger flertallets opmærksomhed, er noget helt andet!

Har ik oprettet et helt vildt antal indlæg, men dem jeg opretter er endten vigtige spørgsmål for mig, et lille jubel indlæg eller et se hva jeg har lavet indlæg. 

Ka kun sige at det er dejligt med et forum hvor der er plads til alle slags indlæg, store som små vh stine

Anmeld

3. maj 2012

Dinna88

Nu er jeg ikke så aktiv mere, men da jeg var meget aktiv oprettede jeg ofte debatter. Om de var ligegyldige, ved jeg ikke - der var oftest mange svar! Så det har de jo nok ikke været  

Vi er på en babyside, men vi er bestemt også et lille "samfund" for os selv, synes jeg. Et sted hvor mange kender hinanden virtuelt måske endda kun via brugernavne eller billeder - så derfor synes jeg, at vi skal have plads, lyst og tid til at lave "ligegyldige" debatter, som vi da også gør i virkeligheden

Anmeld

3. maj 2012

TeamRocket

SELFØLGELIG opretter jeg ligegyldige debatter og tråde. Det er internettet uanset hvad man har på hjerte kunne man få det samme ud af google og sms'e til sin mor. Men jeg vil sgu hellere hygge herinde, snakke om 'ligegyldige' ting og ja ha det sjovt med de søde tøser herinde- tit går der jo hyggesnark i de 'ligegyldige' tråde og det er det jeg elsker ved det. Sådan har jeg fået venner her igennem- man plapre jo ikke løs om løst og fast i de seriøse debatter vel  SÅ GO ligegyldige tråde om vind og vejr- go tråde om babys første bøvs, tand og rift, go tråde om opbagt sovs, prisen på vandmelon osv  

Ved ikke lige hvad der sker for skriften ? hehe

Anmeld

3. maj 2012

wamse

Jeg opretter aldrig ligegyldige tråde, for de har jo for mig en eller anden værdi, ellers ville jeg ikke bruge til på at lave dem.

Jeg oplever heller ikke at andres indlæg er ligegyldige, for så lavede de dem nok heller ikke

Anmeld

3. maj 2012

Mira0911

TeamRocket skriver:

SELFØLGELIG opretter jeg ligegyldige debatter og tråde. Det er internettet uanset hvad man har på hjerte kunne man få det samme ud af google og sms'e til sin mor. Men jeg vil sgu hellere hygge herinde, snakke om 'ligegyldige' ting og ja ha det sjovt med de søde tøser herinde- tit går der jo hyggesnark i de 'ligegyldige' tråde og det er det jeg elsker ved det. Sådan har jeg fået venner her igennem- man plapre jo ikke løs om løst og fast i de seriøse debatter vel  SÅ GO ligegyldige tråde om vind og vejr- go tråde om babys første bøvs, tand og rift, go tråde om opbagt sovs, prisen på vandmelon osv  

Ved ikke lige hvad der sker for skriften ? hehe

Meget pænt skrift iøvrigt... 

til dit indlæg... 

Anmeld

3. maj 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
4kløver skriver:

Ja laver også ligegyldig tråde for ingen svare
Men ja der er mange som jeg også finder ligegyldig men så synger jeg bare vigtigt viden ligegyldig info.

Der er nok flere, der er fan af Natholdet

Anmeld

3. maj 2012

modesty

Det er jo relativt hvad man opfatter som ligegyldigt. Jeg synes at se min nye barnevogn-tråde, hvad skal I have til aftensmad-tråde, spørgsmål om ting der nemt kan googles o.s.v. er totalt ligegyldige, men det er de jo ikke for dem som opretter dem og dem som læser dem og svarer på dem. Så fred være med det. Jeg springer dem bare over.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.