Som overskriften siger, opretter du "ligegyldige" debatter? Med det mener jeg debatter som ikke har det helt store formål. F.eks. om vejret eller om bittebittesmå ændringer/nyheder omkring ens børn. Ja og mange andre ting, nu var de eksempler bare lige nogle jeg har lagt mærke til for nylig.
Det er bestemt ikke for at træde nogle over tæerne at jeg har oprettet debatten, mere bare for at forstå forskellen på folk der opretter f.eks. 1 debat hver måned og dem som opretter stort set hver dag, nogle gange flere gange om dagen.
Hvad får dig til at oprette de debatter du gør? Tænker du over hvad du opretter debatter om, eller er det bare spontant?
Har lagt mærke til en enkelt eller 2 som opretter debatter rigtig tit, at det også tit er det jeg vil kategorisere som "ligegyldige" debatter, er der mon et mønster i det?
Og til jer der opretter debatter tit, opretter du dem af kedsomhed, hungren efter opmærksomhed? Eller måske noget helt 3.?
Igen husk at det ikke er for at træde nogle over tæerne, er bare nysgerrig på folks bevæggrunde for at oprette debatter 
Hold en god tone, piger 

Anmeld