Melikka er gået i sulte strække :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2012

Mamalou

MelikkazMoar skriver:

jo jo men en hel dag uden mad ?

jeg vil også gerne stoppe amningen, men aner ikke hvordan ?

Tror du ikke at hun vil spise hvis hun bliver sulten?

Jeg tror, at jeg ville trappe langsomt ned, især fordi hun virker til at være meget glad for amningen. Du skal nok foreberedt dig på, at hun vil "brokke" sig, så du skal vælge et tidspunkt, hvor du har overskud. Du kan evt købe en "drikkedunke" hun kan drikke lidt vand eller mælk af, når hun har spist. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

Kløver

Har desværre ikke nogen gode gyldne råd, men ville ikke gå uden at give kram og håbe at du finder en løsning

I værste tilfælde, har du så ikke mulighed for ekstra besøg af din sp

Anmeld

4. maj 2012

MelikkazMoar

Maja84 skriver:

Har desværre ikke nogen gode gyldne råd, men ville ikke gå uden at give kram og håbe at du finder en løsning

I værste tilfælde, har du så ikke mulighed for ekstra besøg af din sp

jeg har ikke kunne få fat på hende igår, men ved hun ville ringe til mig her inden heldes 1års fødselsdag ..

så håber bare snart hun ringer

Anmeld

4. maj 2012

Stumpen

Jamen man kan vel ikke bare stoppe amningen sådan bare lige.. Mine børn blev vænnet af med flasken stillle og rolig..

Først blev morgenflasken skiftet ud med havregrød

Så Frokost med grød

eftermiddag med frugtgrød

Aftenflasken med kartoffelmos

eller noget i den stil... 

Tilsidst var flasken bare væk...

Anmeld

4. maj 2012

cdinesen

Jeg har haft flere af sådanne perioder med min datter, og det har været pga. tænder. Hun kan miste appetiten HELT når tænderne driller. Hvis det bare har været en enkelt dag hun ikke vil spise, har hun bare selv fået lov til at styre det, men har det været over flere dage, har jeg lukket og slukket og alt hvad der hedder gode kostråd, og givet hende lidt, juice eller kakaomælk og sådan, bare for hun kunne få lidt at leve af

Anmeld

4. maj 2012

2babygirls

cdinesen skriver:

Jeg har haft flere af sådanne perioder med min datter, og det har været pga. tænder. Hun kan miste appetiten HELT når tænderne driller. Hvis det bare har været en enkelt dag hun ikke vil spise, har hun bare selv fået lov til at styre det, men har det været over flere dage, har jeg lukket og slukket og alt hvad der hedder gode kostråd, og givet hende lidt, juice eller kakaomælk og sådan, bare for hun kunne få lidt at leve af

Her kan ørene også drille så meget at lysten til at synke overhovedet ikke er det... Så vær også obs på det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.