ja, det hvertfald hvad Dp'moren og jeg ville kalde det..
i dag var hun der fra kl 7 imorgen til halv 4 i eftermiddags . og i den tid, havde hun intet spist ! Dp'moren har med nød og næppe, fået lidt riskiks i hende..
jeg er så forundret, ved godt melikka ikke er den der spiser aller mest, men alligevel.. der gik også over en time fra hun kom hjem til jeg kunne få lidt mos i hende, aftensmaden ville hun ikke have, og hun har kun gumlet på lidt grøntsager og lidt kiks mens vi lavede mad..
Hun er ammebarn, og vil stadigvæk have brysterne, (og helt ærligt trunte-barn du bliver 1år her den 25, Mor synes du er for stor) jeg har en aftale med mig selv om at jeg vil ikke amme mere når fårst hun er et år.. men det fame svært, jeg kan jo ikke fjerne patterne, bare fordi hun ikke må få noget.. hvis jeg 'nægter' hende bryst (midt på dagen, eller lige efter et måltid) bliver hun SÅ ulykkelig, og hiver faktisk al hvad hun kan for at få mit tøj a..
hun har aldrig ville tage flaske eller sut, så jeg bliver jo også brugt det meste af natten..
jeg er så langt væk fra et facit på hvad jeg skal gøre, så hjælp mig piger.. hvordan får jeg mad i hende?
og hvordan får jeg brystet fra hende ?

Anmeld