5år - laver og tisser i bukserne..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2012

LotusCPH

Vores den ældste på 6 tisser også engang imellem, men kun om natten når han ikke kan vågne. Det er ikke altid der er et mønster - I starten mente vi det var mulig stress - men hvad - som forældre tænker man jo alle muligheder. Men da vi læste om inkontinens blev vi da lidt klogere på det. Selvom vi får ham på toiletten inden han går i seng og igen inden vi selv går i seng - så kan det godt ske til tider han får tisset. Men har af omgangskredsen hørt det kan være en fase - han er ellers ret go til at gå på toilettet. 

Men er ikke altid han lige får tømt blæren helt. Så det med at få ham op får at tisse inden vi går i seng virker faktisk ret godt og faktisk de fleste gange ender det med en tør seng Han tisser måske  0- 3 gange på en uge - er meget forskelligt :0)

Men syntes du skal gå til lægen med ham og høre hvad det kan være når han ellers er god nok til at gå på wc og ja når nummer 2 også kommer så ved jeg ikke hvad jeg skal guide dig - kun ang. urin

Håber I finder ud af det:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Det vil i min verden give fin mening, at det var det, som han reagerer på. Det var også noget i den stil min søn reagerede på.

Okay.. Han har været her i 1 månede nu, men skal hjem til hende på søndag.. Så håber vi det bliver lidt mere normalt med hans tissen osv, når der kommer ro på igen..

Anmeld

4. maj 2012

Anonym trådstarter

LotusCPH skriver:

Vores den ældste på 6 tisser også engang imellem, men kun om natten når han ikke kan vågne. Det er ikke altid der er et mønster - I starten mente vi det var mulig stress - men hvad - som forældre tænker man jo alle muligheder. Men da vi læste om inkontinens blev vi da lidt klogere på det. Selvom vi får ham på toiletten inden han går i seng og igen inden vi selv går i seng - så kan det godt ske til tider han får tisset. Men har af omgangskredsen hørt det kan være en fase - han er ellers ret go til at gå på toilettet. 

Men er ikke altid han lige får tømt blæren helt. Så det med at få ham op får at tisse inden vi går i seng virker faktisk ret godt og faktisk de fleste gange ender det med en tør seng Han tisser måske  0- 3 gange på en uge - er meget forskelligt :0)

Men syntes du skal gå til lægen med ham og høre hvad det kan være når han ellers er god nok til at gå på wc og ja når nummer 2 også kommer så ved jeg ikke hvad jeg skal guide dig - kun ang. urin

Håber I finder ud af det:0)

Ja jeg tror vi må snakke med hans mor omkring det, for tror måske det er pga alt det der er sket de sidste par måneder..

Vi håber det bliver bedre, for han er jo god til det..

Men tak for svar.. 

Anmeld

4. maj 2012

EKBJ

Anonym skriver:

Jo. Hans mor er lige flyttet og vi har haft ham i 1 månede i træk. Så måske er det det som gør at han ikke kan finde ud af det..

Det kan ikke siges med garanti men det kunne være derfor.. kan desværre ikke sige hvad de skal gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.