gratis HPV vacc?? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2012

An&Jo

Carl-Emil's mor skriver:

øv håbede lige han havde givet dig lidt vip info som jeg kunne lure af for mig bekendt er den testet af flere  1000 mennesker verdenen over i mange mange lande :/

nej desværre..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

anynom

Jeg er også blevet frarådet at få den, spurgte ikke efter en grund da min læge normalt er vild med at stikke i folk

Anmeld

3. maj 2012

Carl-Emil's mor

JulieWH skriver:

Jeg er også blevet frarådet at få den, spurgte ikke efter en grund da min læge normalt er vild med at stikke i folk

det er godt nok mystisk :/

Må simpelthen finde noget mere detaljeret om hvorfor de fraråder for forstår det bare ikke

Anmeld

3. maj 2012

Clisolka

Carl-Emil's mor skriver:

er der andre der har hørt om det skulle være blevet fastlagt at alle os under 26 år nu GRATIS kan få HPV vacc??

Hvis det er sandt så skal det da virkelig fejres

Jeps jeg har også hørt det - desværre er jeg for gammel 

Anmeld

3. maj 2012

Lady Marion <3

Jeg får den ikke da jeg er 39 men pga jeg har fået lavet et keglesnit skal jeg have den og betale selv  Men jeg henter den i Sverige og sparer 1000 kr , det kan alle gøre ..

Anmeld

3. maj 2012

pemiro

Jeg fik den lige da den var kommet til dk, da vi simpelthen ikke ville lade være hvis den nu skulle hjælpe..

Jeg havde ingen bivirkninger, udover at jeg var MEGET øm i røven når eg var blevet stukket der

Jeg synes faktisk det er rart at have fået den, for så er man jo måske heldig at det ikke rammer en...

Dog ville jeg da synes meget godt om hvis jeg kunne få mine 4000 kr tilbage som jeg betalte i tidernes. Morgen for den hehe

Anmeld

5. maj 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Ja, den bliver gratis - men jeg har den længe!

Fik den i den forbindelse hvor den var gratis for alle i 93 og andre årstal...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.