Det der brevguld og tv-shop er det seriøst? Eller fup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2012

banana3

FrkZier skriver:

min bekrymring med fx brevguld er at hvis det er de kuverter man ser i reklamen - er de jo MEGET nemme at genkende, og hvem har lyst til bare at smide alt sit guld i postkassen når mange danskere ved hvordan kuverten ser ud og VED der er guld i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2012

JJH

Altså jeg tænker også det er mere sikkert at gå til guldsmeden med sit guld, mange steder tager de guld i bytte for nye smykker.

Men i forhold til den der circle ab pro, så har jeg en veninde der lavede kost omlægning, og brugte den som det eneste form for motion. på et halvt år havde hun tabt sig fra 92 til 60 kg. altså 32 kg på kostomlægning og circle ab pro, hun har fået en super flot krop og huden har fulgt med hele vejen, så hun har ingen overflødig hud der ikke rigtig er fulgt med.

MEn igen er det jo som alt andet, man skal jo rent faktisk bruge det man køber, og bruge det hver dag. at den kommer frem en gang om ugen giver ikke det store resultat.

Anmeld

3. maj 2012

Maja_4000

FUP !

Min mormor sendte noget guld ind og det blev vurderet til omkring 400 kr .. Hun takkede så nej , og de sendte det retur .. Hun gik så til vores lokale guldsmed som betalte hende 3500 for det 

Hold dig langt væk !!

Anmeld

31. maj 2012

kims

vi har os sendt guld af sted, men tjekkede dog guldpris inden vi sendte.

ganske rigtigt, de tilbød en pris som var under det halve af hva guldet var værd.

brug dem ik, hold jer langt væk

Der er en facebook gruppe, som kæmper imod dem.

https://www.facebook.com/groups/148933728529835/

Anmeld

31. maj 2012

Wimmie

LuLy skriver:

Har I ikke set reklamen for det der brevguld? Man ringer, får en gratis returkuvert hvori man skal lægge sit guld. Så sender man det og så får man nogle penge.

Jeg synes det lyder meget mærkeligt, og mistænker virkelig at det er sådan noget fup noget. Er der virkelig nogen der er dumme nok til at sende sine guldsmykker til et eller andet tilfældigt firma?

Det samme gælder TV-shop - har I nogensinde købt noget derfra? Jeg krummer tæer når jeg ser reklamerne. Fx kører der en reklame med sådan en træningsmaskine som åbenbart kan give mænd vaskebræt på kort tid. KLART den kan! Igen, er der virkelig nogen der hopper på den slags?

Jeg kunne heller aldrig drømme om at bruge "Brevguld" men de dér motionsmaskiner fra TV Shop tror jeg sådan set er ok, men man skal bare ikke forvente at tabe sig udelukkende ved at bruge dem. Man skal jo samtidig spise sundt.

Man får bare ofte indtrykket af at hvis man bare køber en motionsmaskine, så bliver man sund og slank...Riiight 

Anmeld

31. maj 2012

lycly

Wimmie skriver:

Jeg kunne heller aldrig drømme om at bruge "Brevguld" men de dér motionsmaskiner fra TV Shop tror jeg sådan set er ok, men man skal bare ikke forvente at tabe sig udelukkende ved at bruge dem. Man skal jo samtidig spise sundt.

Man får bare ofte indtrykket af at hvis man bare køber en motionsmaskine, så bliver man sund og slank...Riiight 

Lige præcis, de får det til at lyde som et mirakelmiddel - de glemmer jo bare at nævne at man også liiige skal spise sundt. Jeg forstår bare ikke dem der vælger at medvirke, med flere af produkterne snyder de jo folk

Anmeld

31. maj 2012

anonym06

Hvorfor er det ikke tilladt i hele landet?? jeg tror ikke en disse på de 2 alt for søde skuespillere i annoncen, og hvad med den maske som GULD-ADAM har på?? NUL og NIX om jeg ville betro dem noget som helst af værdi!

Anmeld

31. maj 2012

.....

Brev guld har jeg kun hørt dårligt om

Tv shop er der ikke noget fup i, og kender flere der har købt ting derfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.