Det der brevguld og tv-shop er det seriøst? Eller fup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.484 visninger
17 svar
0 synes godt om
2. maj 2012

lycly

Har I ikke set reklamen for det der brevguld? Man ringer, får en gratis returkuvert hvori man skal lægge sit guld. Så sender man det og så får man nogle penge.

Jeg synes det lyder meget mærkeligt, og mistænker virkelig at det er sådan noget fup noget. Er der virkelig nogen der er dumme nok til at sende sine guldsmykker til et eller andet tilfældigt firma?

Det samme gælder TV-shop - har I nogensinde købt noget derfra? Jeg krummer tæer når jeg ser reklamerne. Fx kører der en reklame med sådan en træningsmaskine som åbenbart kan give mænd vaskebræt på kort tid. KLART den kan! Igen, er der virkelig nogen der hopper på den slags?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2012

tymini

Har solgt guld til brevguld - Man får en kuvert med tracking nr. og pengene indenfor 24 timer - Ingen problemer

Tv-shop derimod

Rikke

Anmeld

2. maj 2012

lycly

tymini skriver:

Har solgt guld til brevguld - Man får en kuvert med tracking nr. og pengene indenfor 24 timer - Ingen problemer

Tv-shop derimod

Rikke

Ej er det rigtigt! Jeg var SIKKER på at det var fup - det lyder for godt til at være sandt.

Men ja, tv-shop giver jeg godt nok heller ikke meget for .

Anmeld

2. maj 2012

La´chrissen

LunaLykke skriver:

Har I ikke set reklamen for det der brevguld? Man ringer, får en gratis returkuvert hvori man skal lægge sit guld. Så sender man det og så får man nogle penge.

Jeg synes det lyder meget mærkeligt, og mistænker virkelig at det er sådan noget fup noget. Er der virkelig nogen der er dumme nok til at sende sine guldsmykker til et eller andet tilfældigt firma?

Det samme gælder TV-shop - har I nogensinde købt noget derfra? Jeg krummer tæer når jeg ser reklamerne. Fx kører der en reklame med sådan en træningsmaskine som åbenbart kan give mænd vaskebræt på kort tid. KLART den kan! Igen, er der virkelig nogen der hopper på den slags?

jeg har hørt meget dårligt om brev guld, de snyder folk helt vildt. Hvis man vil sælge skal man selv opsøge en forretning som køber guld så man kan få den rigtige pris.

tv shop ved jeg ikke så meget om, men man kan absolut ikke bare lige få den krop som de siger så let

Anmeld

2. maj 2012

Zafir

Jeg har aldrig prøvet nogen af delene. Men HVIS jeg havde en masse guld jeg skulle af med, ville jeg da aldrig sende det til nogen jeg ikke aner ´hvem var Så ville jeg da gå ned med det i en guld smed og prøve et par stykker for at høre om de var enige... For at være sikker på at få den rigtige pris. Ellers ville man da blive snydt med garanti...

Anmeld

2. maj 2012

Mira0911

Hold dig laaaaaangt væk fra Brevguld... Det er fup... 

Kender en der sendte noget som hun kunne få hvert fald et par tusinde for, hun fik sølle 75,- ud af det.... 

Anmeld

2. maj 2012

lycly

Mira0911 skriver:

Hold dig laaaaaangt væk fra Brevguld... Det er fup... 

Kender en der sendte noget som hun kunne få hvert fald et par tusinde for, hun fik sølle 75,- ud af det.... 

Jeg tænkte det nok! Tænk at nogle mennesker har samvittighed til at snyde folk på den måde..

Anmeld

2. maj 2012

lycly

Zafir skriver:

Jeg har aldrig prøvet nogen af delene. Men HVIS jeg havde en masse guld jeg skulle af med, ville jeg da aldrig sende det til nogen jeg ikke aner ´hvem var Så ville jeg da gå ned med det i en guld smed og prøve et par stykker for at høre om de var enige... For at være sikker på at få den rigtige pris. Ellers ville man da blive snydt med garanti...

Præcis, umiddelbart vil jeg mene at man er utrolig naiv hvis man sender en masse guld til nogen man ikke aner hvem er

Anmeld

2. maj 2012

Clisolka

Ja jeg hopper ikke på noget af det 

Anmeld

3. maj 2012

FrkZier

LunaLykke skriver:

min bekrymring med fx brevguld er at hvis det er de kuverter man ser i reklamen - er de jo MEGET nemme at genkende, og hvem har lyst til bare at smide alt sit guld i postkassen når mange danskere ved hvordan kuverten ser ud og VED der er guld i

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.