Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LilleLene skriver: SUPER TAK når du brænder krydderierne af, gør du det så i olie eller bare uden fedtstof ?
SUPER TAK
når du brænder krydderierne af, gør du det så i olie eller bare uden fedtstof ?
I fedstof
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
morNov2010 skriver: I fedstof
okay
glæder mig til at smage den i aften
Denne har er bare mums
http://www.dk-kogebogen.dk/opskrifter/visopskrift.php?id=27142
LilleLene skriver: ja men kan bare godt lide opskrifter fra "almindelige" mennesker, og ikke alverdens kokke
ja men kan bare godt lide opskrifter fra "almindelige" mennesker, og ikke alverdens kokke
Mange a de sider der kommer først frem, som kogebogen.dk er private mennesker der har lagt deres ynglingsretter ind
LR85 skriver: Mange a de sider der kommer først frem, som kogebogen.dk er private mennesker der har lagt deres ynglingsretter ind
nå okay heheh
kogebogen.dk er en lifesaver
Laijona Äiti skriver: kogebogen.dk er en lifesaver
Ja de har virkelig Mange gode opskrifter.
morNov2010 skriver: Vikingegryde: Afpuds mørbraden og skær den i mundrette stykker. Brænd 1 spsk paprika og 1 spsk karry af på panden Steg kødet godt. Tilsæt 1 ds. hk. tomter, 1 dl. ketchup og ca. 1/4-1/2 liter piskefløde (alt efter hvor meget sovs du ønsker). Smag til med salt og peber. Ønsker du mere kød kan der med fordel tilsættes pølser og/eller bacon. Server med ris og en god salat. Det er verdens bedste mørbradgryde, og jeg bliver igen og igen spurgt om at lave den af både familie og venner. Det bedste af det hele er, at den er så ualmindeligt nem at lave. God fornøjelse.
Vikingegryde:
Afpuds mørbraden og skær den i mundrette stykker.
Brænd 1 spsk paprika og 1 spsk karry af på panden
Steg kødet godt.
Tilsæt 1 ds. hk. tomter, 1 dl. ketchup og ca. 1/4-1/2 liter piskefløde (alt efter hvor meget sovs du ønsker).
Smag til med salt og peber.
Ønsker du mere kød kan der med fordel tilsættes pølser og/eller bacon.
Server med ris og en god salat.
Det er verdens bedste mørbradgryde, og jeg bliver igen og igen spurgt om at lave den af både familie og venner.
Det bedste af det hele er, at den er så ualmindeligt nem at lave.
God fornøjelse.
Den var suuuuuuper lækker og rigtig nem at lave
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128